Hop til indhold
Gæst

Plattenslager

Recommended Posts

Gæst

Jeg vil gerne høre lidt mere om hvilke plattenslagerier i har oplevet på SD

Her til morgen har jeg oplevet noget nyt og meget primitivt

For godt en uge siden skrev jeg til  Livvlho, uden at få svar, Men så her til morgen lå der et svar:

" Muligvis, men pt søger jeg en der kan sponsorere 150 kr til en hjemrejse hjem fra Hamburg... :-/ det kan ikke gå meget værre når man tager det forkerte tog. :-/ "

Hvor meget tror pigerne virkelig at vi mænd kobler det øverste hoved HELT fra ?? Hvor platte forsøg har I oplevet på SD ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

profilen findes ikke

og ja det har jeg da prøvet griner lidt at det og videre

penge i forvejen er set, men ikke så meget mere, og noget med penge for fotos

anmelder dem bare

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 56 minutter siden:

Jeg vil gerne høre lidt mere om hvilke plattenslagerier i har oplevet på SD

Her til morgen har jeg oplevet noget nyt og meget primitivt

For godt en uge siden skrev jeg til  Livvlho, uden at få svar, Men så her til morgen lå der et svar:

" Muligvis, men pt søger jeg en der kan sponsorere 150 kr til en hjemrejse hjem fra Hamburg... :-/ det kan ikke gå meget værre når man tager det forkerte tog. :-/ "

Hvor meget tror pigerne virkelig at vi mænd kobler det øverste hoved HELT fra ?? Hvor platte forsøg har I oplevet på SD ??

Jeg fik den samme besked fra "hende". Så skrev jeg at jeg jo bare kunne komme og hente hende. Så blev jeg sgu blokeret :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik den samme besked fra "hende". Så skrev jeg at jeg jo bare kunne komme og hente hende. Så blev jeg sgu blokeret :) 

Det var da ellers et super tilbud :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

bare skriv du tilfældigvis er i hamborg og vil hente hende på stationen så kan i kneppe hele vejen hjem på rastepladser og du kan

låne hende ud til lastbilschauffører, så kan hun få lidt penge på lommen inden i når hjem ))

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

150 kr fra flere mænd så er der til hjemme rejsen + det løse 
Eller noget andet pigen vil bruge penegen til, for hun er nok ikke i Hamburg :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...