Hop til indhold
Kinky fyr

Nicoline 21 årig debutant i Århus

Recommended Posts

Den super skønne og dejlige debutant Nicoline fortjener den største ros. Nicoline er sød, rar og virkelig en pige i topklasse. Håber snart hun kommer igen. Kan næste ikke vente

Kys til Nicoline

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kinky fyr 

du har helt ret :-)  jeg fik ikke meldt mig til før i dag, og var der næsten den sidste time. Der var ikke så meget GB aktivitet på det tidspunkt men kun mig og en anden og så arrangøren.

men for pokker, hvor en pige. Sød og med totalt fræk glimt i øjnene og nogle meget flotte bryster og dejlig mis, der var godt våd. 

Fik et af de bedre blow i mit liv og en skøn ridetur. Hun er en klasse for sig selv og tror, at hvis hun laver et GB mere, så kommer der endnu mere fut på :-) 

jeg tog derfra som en glad mand, og med en god fornemmelse af en pige, der rigtig godt kan lide sex, og det er jo et plus :-) 

kunne dog godt have tænkt mig lidt mere GB over det. Nu blev det GFE og det var også rigtig rart. Fik at vide at der som vanligt kun var mødt halvdelen op, der havde tilmeldt sig, men også at mange af dem havde meldt afbud inden start. Men allivel kære brødre. Det må vi kunne gøre bedre. Er klar over at der pludselig kan ske noget, der gør at man ikke komme, og så er det mindste selvfølgelig at melde afbud. 

Det var også derfor jeg ikke havde meldt mig til i første omgang, da jeg var i tvivl om jeg kunne, men så bød muligheden sig Jubii :-) 

 

forøvrigt en pige, der var lige efter min smag, da hun ikke var tynd som en pind.

 

godnat derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, lækker sild der elsker sex. Et godt arrangement, igen ! Jeg vil ikke ligefrem sige at, der blev vimset om os af "personalet"..... men vi blev behandlet godt c,") 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Og ditto her.

Dejlig naturlig og virkelig sød pige, der rigtig godt kan lide sex ...

Og ja, hun blev da godt våd i skridtet hen ad vejen - vi var jo nogen der hjalp godt til.

Jeg skød den af oppe i hende hele 3 gange = personlig rekord !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...