Hop til indhold
Heine

Gibber'Mint... Thorvaldsensgade Århus

Recommended Posts

Sporten kort: Gib/Mint - Heine 2:0..... referat fra kampen. Efterårssæsonen er startet fint hos PP Thorvaldsensgade. i løbet af sommerpausen har der været lidt justeringer på holdet - ud er gået Am og ind er kommet Mint og en spiller til prøvetræning. som dog så vidt vides er flyttet på fri transfer

Tilbage er holdkaptajnen Gib - i helt usædvanlig flot form - med Mint som det ungdommelige indslag på kanterne Der er ingen tvivl om at holdet satser på en god placering i toppen af Thailigaen - og der er arbejdet hårdt med spilforståelse og tekniske øvelser. Således er Gibs franske nu endnu bedre med svagt snurrende bagtunge og virkelig dyb drøbelkontakt.

En ny spilfacet var samspillet mellem de to spillere - der blev flittigt skiftet mellem den en og den anden spiller så jeg på et tidspunkt var helt rundtosset Kuglerne (altså mine) blev også behørigt pudset af begge spillere - så det tegnede til en hurtig afgørelse. Ved at liste 1 finger ind et uventet sted fik man gennembrudt mit forsvar og første mål var en realitet - et godt skud lige midt i målet på Mint. Om det var rent skuespil eller der var en anelse overraskelse over reaktionen skal jeg ikke kunne sige, dommeren dømte korrekt mål og jeg var en anelse groggy de næste par minutter inden halvlegen (Colapusen) .

Efter pausen foregik en del af spillet på Gibs og Mints banehalvdel. Begge spillede uden nogen særlig defensiv forståelse og var  åbne overfor oral spil. Man kan godt mærke at de er nye sammenog ikke helt så godt sammenspillede men smagsnuancerne var forsvindende små. Medens jeg arbejdede på Mints bageste forsvar foretog Gib så et kontraangreb der var tæt i at resultere i en alt for hurtig udvisning. Jeg fik dog samlet mig sammen og var spilstyrende på midtbanen indtil jeg igen gik i fælden og blev distraheret.

Jeg synes egentligt jeg fik driblet meget godt igennem og skabt en klædelig forvirring hos begge spillere - men så...

Uden at jeg lagde mærke til det havde Gib igen monteret en overtræksvest og jeg opdagede det først da den sidste del af mig forsvandt i hende. En urimelig behandling som blev afsluttet med endnu et forsvindingsnummer da jeg gled ind i Gibs velsmurte baglinje - egentlig mener jeg der var klart offside - men smilet på Gibs læber fortalte at sådan så hun det ikke. Resten af halvlegen foregik med lidt småtrilleri...Resultatet 2:0 kan der heldigvis ikke siges meget negativt om :)

Aldeles fantastisk dag på Stadion PP.    Kommer jeg igen - tjah - mon ikke !

Jeg har jo næsten partoutkort til loungen - så prisen for de halvanden times spil på 2500 kan man ikke indvende noget imod...

 

 

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lol finder lige klaphatten og hepper på Heine.

Havde nu været bedre hvis 3-0 målet ikke havde været offside ;-)

 

Fantastisk og sjov anmeldelse :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De hviiie i Aarhus spiller ad h...... til, men de morer sig godt med det og har Danmarks bedste fans. Det lyder til at det passer dem godt at ligge og arbejde bagerst, så placeringen i Superligaen er nok helt OK. Glimrende anmeldelse af de hviiie mo' Thorvaldsensgade. Man ser næste uges taktikmøde for sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde selv stor fornøjelse af at træne anale skud på mål med Mint her i eftermiddags!

Man kan jo ikke kald hende et lille nips da hun tilhører de lidt større thaipiger. Men hun er en rigtig køn pige vel i midten af 20érne med store bryster og en stor og dejlig røv, hvilket præcist var hvad jeg kom efter. Sagt lige ud så er hun sgu hurtigt rigtig dejlig liderlig og våd, frisk med på det hele og let at gasse op til det helt store.  Jeg fandt også hurtigt ud af, at hun tilhører den type piger som gerne vil tages hårdt og at hun nyder at få nogle dejlige klap i hendes lækre røv. Det kan man virkelig høre på hendes hvin og hendes frække kommentarere som på mig virkede ret ophidsende. Come on fuck me in my ass, hard, harder........ hvilket jeg gjorde i en halv times tid indtil både hun og jeg kom - en fantastisk oplevelse i hvert tilfælde, hvis man er til anal sex, som  var det eneste jeg nåede til!   

Og ja tilskuerne rejste sig og klappede da vi forlod banen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thormod66 skrev, for 5 timer siden:

Var det Mint? Eller Gib

Sikker på at det var Mint.

Jeg fik at vide at hun er 30 år er beslægtet med Gib

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ved tidligere besøg hos gib erfaret at hendes bryster er hjulpet lidt på vej. Måske dette kan være med til at afgøre om der var tale om Mint eller Gib.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Friske skrev, for 3 timer siden:

Har ved tidligere besøg hos gib erfaret at hendes bryster er hjulpet lidt på vej. Måske dette kan være med til at afgøre om der var tale om Mint eller Gib.

Ja, de er hjulpet på vej ... hun er den slanke ... Mint har lidt mere på sidebenene ... er hun ikke kusine til Gib?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner... Jeg var på besøg i går (igen) og fik en - dog med et sødt smil - skideballe ... (og derefter den sædvanlige fremragende behandling)    Mit lille eventyr med begge var nemlig ikke på den måde på menukortet normalt.  Så jeg skulle formidle at det ikke var sådan en "hverdagsydelse" det jeg oplevede - men mere noget der sket spontant.

Faktisk var Mint blevet lidt forfjamsket da en besøgende havde henvist til anmeldelsen herinde, måske mest fordi hun ikke helt var klar over EG's eksistens

Under alle omstændigheder - det jeg beskrev ovenfor kan - i særlige situationer ske - men det er ikke standard. Og - hvis ikke det fremgik helt tydeligt af mit indlæg - jeg var i centrum - men der var ingen interaktion mellem pigerne.

 

 

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 7 timer siden:

Hej venner... Jeg var på besøg i går (igen) og fik en - dog med et sødt smil - skideballe ... (og derefter den sædvanlige fremragende behandling)    Mit lille eventyr med begge var nemlig ikke på den måde på menukortet normalt.  Så jeg skulle formidle at det ikke var sådan en "hverdagsydelse" det jeg oplevede - men mere noget der sket spontant.

Faktisk var Mint blevet lidt forfjamsket da en besøgende havde henvist til anmeldelsen herinde, måske mest fordi hun ikke helt var klar over EG's eksistens

Under alle omstændigheder - det jeg beskrev ovenfor kan - i særlige situationer ske - men det er ikke standard. Og - hvis ikke det fremgik helt tydeligt af mit indlæg - jeg var i centrum - men der var ingen interaktion mellem pigerne.

 

 

Aften

kom også engang til at berette lidt for flot om min oplevelse der. Det faldt ikke i god jord men der blev kviteret med en gang græsk. Smiler stadigvæk. Der findes piger der er gode til Win Win.

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, den 4. september 2016 at 03:45:

Har ved tidligere besøg hos gib erfaret at hendes bryster er hjulpet lidt på vej. Måske dette kan være med til at afgøre om der var tale om Mint eller Gib.

Jeg gav 1200 kr for alle herlighederne og ja det var Mint! Og ja hun giver fantastisk blow uden gummi og ja hendes bryster er super dejlige og spærrer end Gib's. Og ja jeg har lige været på besøg i dag. Og ja det var super fantastiske :)))))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været på besøg endnu engang, men med blandet oplevelse.

Jeg kom for at besøge Mai, men hun var taget/sendt hjem til Thailand. Det var OK - det fik jeg at vide i telefonen. Jeg tænkte, at jeg så ville prøve Mint, da jeg ikke får god nydelse af bryster, som er hjulpet på vej :-)

Jeg er - som tidligere læsere nok har bemærket til en god gang gensidig. Der var heller ikke problemer med at få lov, men den hygiejne, som jeg har skamrost ved Mai - den var ikke til stede, så da jeg stødte på mislugt/gl. glidecreme, så var den seance overstået.

Mint er særdeles villig i alle positioner, så alt blev kørt igennem indtil hun hev gummiet af - olierede de store ægte bryster og gav en spansk/fransk kombi, som gav et resultat, der fløj ud over hende i kaskader ;-)

Mint er en sød pige, men manglende hygiejne er no go og at hun har en større one pack end mig selv virker ikke stimulerende.

For god ordens skyld - både Mint og Gib er meget søde piger, som giver alt det sex, man beder om, men jeg holder pause til Am kommer tilbage - der er heldigvis andre steder, som også tager godt imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Heine skrev, den 6/9/2016 at 14:14:

Hej venner... Jeg var på besøg i går (igen) og fik en - dog med et sødt smil - skideballe ... (og derefter den sædvanlige fremragende behandling)    Mit lille eventyr med begge var nemlig ikke på den måde på menukortet normalt.  Så jeg skulle formidle at det ikke var sådan en "hverdagsydelse" det jeg oplevede - men mere noget der sket spontant.

Faktisk var Mint blevet lidt forfjamsket da en besøgende havde henvist til anmeldelsen herinde, måske mest fordi hun ikke helt var klar over EG's eksistens

Under alle omstændigheder - det jeg beskrev ovenfor kan - i særlige situationer ske - men det er ikke standard. Og - hvis ikke det fremgik helt tydeligt af mit indlæg - jeg var i centrum - men der var ingen interaktion mellem pigerne.

 

 

Hehe. Nå, ikke standard? Jeg har lige talt med Gib i tlf. om en aftale tidligt i aften. Spurgte til en time med dem begge - det kunne sagtens lade sig gøre lød svaret! Gib er i øvrigt rigtigt sød i telefonen. Spurgte ikke til prisen - den tager vi, når jeg ankommer. Har jo læst i trådene, at det kan forhandles (ned ;-) )!

Det bliver spændende. Det er årtier siden jeg sidst prøvede to piger på een gang, men ud fra ovenstående, så er det ikke kedeligt med Gib og Mint. Jo, Mint er der stadig, blev der sagt. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Upcoming guy skrev, den 7. september 2016 at 15:46:

Jeg har også været på besøg endnu engang, men med blandet oplevelse.

Jeg kom for at besøge Mai, men hun var taget/sendt hjem til Thailand. Det var OK - det fik jeg at vide i telefonen. Jeg tænkte, at jeg så ville prøve Mint, da jeg ikke får god nydelse af bryster, som er hjulpet på vej :-)

Jeg er - som tidligere læsere nok har bemærket til en god gang gensidig. Der var heller ikke problemer med at få lov, men den hygiejne, som jeg har skamrost ved Mai - den var ikke til stede, så da jeg stødte på mislugt/gl. glidecreme, så var den seance overstået.

Mint er særdeles villig i alle positioner, så alt blev kørt igennem indtil hun hev gummiet af - olierede de store ægte bryster og gav en spansk/fransk kombi, som gav et resultat, der fløj ud over hende i kaskader ;-)

Mint er en sød pige, men manglende hygiejne er no go og at hun har en større one pack end mig selv virker ikke stimulerende.

For god ordens skyld - både Mint og Gib er meget søde piger, som giver alt det sex, man beder om, men jeg holder pause til Am kommer tilbage - der er heldigvis andre steder, som også tager godt imod.

Andre steder skriver du: Hvilke steder besøger du som alternativer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Upcoming guy skrev, for 5 timer siden:

Ikke forstået - skriver jeg det?

- der er heldigvis andre steder, som også tager godt imod!

Og derfor spørger jeg! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...