Hop til indhold
ButterflyMan

Erlebniswohnung 2016 juli

Recommended Posts

Jeg kom en del gange på den gamle adresse i Neukøln og syntes godt om stemningen der. 

Nu har jeg været 2-3 gange det nye sted i Alt-mariendorf og vil dele mine erfaringer. Lejligheden er nyere istandsat dog uden erotisk væg dekoration.  Der er tre store bollerum en suite og udenfor et stor opholdsstue med køkken.  i rummene er der stole og sofaer lig det gamle sted. Alt i fin stand og nu er der aflåste skabe med armbåndsnøgle som i svømmehaller.

De gange jeg har været der var det kun husets piger der var der feks sidst Pia Love, Alex,  Becky og Ashley Cum Star. Sidstnævnte er en stor pige af formodentlig tyrkisk afstamning men hun er sexet og det er frækt at kneppe hende. Hun lader virkelig til at nyde det. Flere af de andre piger er meget slanke så her er der noget mere at arbejde med :-) .

Jeg har ikke set par i det omfang man så det gamle sted og det var ellers en af de fede ting ved E.W. Der er stadig godt besøgt særligt i weekenden men ikke helt så overrendt som før. Samtidig  synes jeg heller ikke helt der er piger nok til at opleve den orgie stemning der kunne være på Karl Marx Strasse. 

Det er dog stadig et af mine favorit steder for GB og jeg har tænkt mig at komme tilbage :-) Sidst mødte jeg laksen dernede og han har erfaringer med GB på Romantica som han har skrevet om herinde.  

Hvad synes I andre om det nye EW? Er der bedre bud på GB i Berlin?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg var der i sommerferien, og kom helt op og ringe over stedet og pigerne til prisen for en hel dags frække oplevelser, har ikke prøvet andre steder, men flere tyskere dernede fortalte at de synes det klart var den bedste GB klub i Berlin 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, den 30.8.2016 at 18:44:

Jeg kom en del gange på den gamle adresse i Neukøln og syntes godt om stemningen der. 

Nu har jeg været 2-3 gange det nye sted i Alt-mariendorf og vil dele mine erfaringer. Lejligheden er nyere istandsat dog uden erotisk væg dekoration.  Der er tre store bollerum en suite og udenfor et stor opholdsstue med køkken.  i rummene er der stole og sofaer lig det gamle sted. Alt i fin stand og nu er der aflåste skabe med armbåndsnøgle som i svømmehaller.

De gange jeg har været der var det kun husets piger der var der feks sidst Pia Love, Alex,  Becky og Ashley Cum Star. Sidstnævnte er en stor pige af formodentlig tyrkisk afstamning men hun er sexet og det er frækt at kneppe hende. Hun lader virkelig til at nyde det. Flere af de andre piger er meget slanke så her er der noget mere at arbejde med :-) .

Jeg har ikke set par i det omfang man så det gamle sted og det var ellers en af de fede ting ved E.W. Der er stadig godt besøgt særligt i weekenden men ikke helt så overrendt som før. Samtidig  synes jeg heller ikke helt der er piger nok til at opleve den orgie stemning der kunne være på Karl Marx Strasse. 

Det er dog stadig et af mine favorit steder for GB og jeg har tænkt mig at komme tilbage :-) Sidst mødte jeg laksen dernede og han har erfaringer med GB på Romantica som han har skrevet om herinde.  

Hvad synes I andre om det nye EW? Er der bedre bud på GB i Berlin?  

Hi Butterflyman ! 

Morsomt å bli nevnt her inne. Jeg hadde litt lengre opphold en deg i Berlin denne gang og kommer nok med en lengre anmeldelse av EW vs. Anni Porsch vs Danmarks GB bl.a romantica som du nevnte jeg skrev om tidligere. Du nevner Alex.....var det hun lille tyrkiske, mener hun kalte seg Alex, men det er jo en annen ved det navn på deres side.  Det var min første tur til EW . Hadde vært nysgjerrig på stedet lenge så fikk omsider opplevelsen inn på repertoaret :) Jeg kan ikke erindre noen Becky men var kanskje før jeg kom...

Vi prates. Skriver kanskje en anmeldelse til glede for nye lesere senere. 

laksen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alexandra er en af EW's mest populære piger. Amerikansk men sikkert med Hawaii blod i sig efter hendes ansigts træk at dømme.  Meget smuk og der opstår en tilstand der ligner et "shark eating frenzy" når hun træder ind i rummet og mændene kaster sig over hende.  Der er næsten umuligt at komme til :-) Man er ikke i tvivl om at hun virkelig nyder opmærksomheden og sexen.  

Glæder mig til en anmeldelse af Anni porsche jeg har set nogle på internationale sites og de har ikke været overvældende positive så jeg har ikke selv været der endnu 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De lokale tyskere jeg snakkede med da jeg besøgte EW havde ikke store tanker om Anni Porche - men kender det ikke stedet selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på ERW et hav af gange på den gamle adresse - og på min sidste tur i juli 2015 havde jeg valgt at prøve Anni Porsche den ene af dagene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...