Hop til indhold
Heine

Hamborg onsdag 31. august

Recommended Posts

Efter lang tids sommerpause (og pause fra EG) er det tid til et smut til Hamborg med 2 andre "drenge"... Vi (det vil sige jeg) er lidt i tvivl om hvorvidt det skal være Harmonoy (med den lidt længere køretur). Atmos (som jeg ikke har besøgt i flere år) eller et Flatrate alternativ

Det skal nok med at de 2 af os er debutanter - og at vi skam også skal arbejde indtil klokken 20.00 og dagen efter fra 09.00 - så det er desværre ikke en heldagsoplevelse.

Jeg er sikker på at der må ligge nogle nye erfaringer fra Atmos (eller Babylon) som jeg ikke lige har fået støvet op :)

På forhånd mange tak !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 53 minutter siden:

skal arbejde indtil klokken 20.00 og dagen efter fra 09.00

I Hamborg eller i nærheden forhåbentlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

nemlig :) ... og lige i midten Eppendorf - så praktisk !  Har du en update på Babylon/Atmos situationen ? Er det stadigvæk lidt mere skummelt end Harmony ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 20 minutter siden:

lige i midten Eppendorf

Ok - med den lokation, synes jeg I skulle besøge http://www.flat-99.de/flat99-nur-zu-hause-ist-es-guenstiger-neu-ab-0107-30eu-fuer-die-halbe-stunde-0

hvor de netop om onsdagen har flattrate til € 99,- - bortset fra at pigerne vist gerne vil sælge lidt ekstra: bad sammen med pigen, kys, fisseslik, anal, aufnahme, mm. (ved dog ikke om man kan købe ekstra tid om onsdagen?) - og de penge kan i et vist omfang være godt givet ud, da pigerne så giver den lidt ekstra, men de accepterer også et nej - men lidt dumt at købe mere end 1 - 2 extras ad gangen hos den samme pige ;-)

Læs evt. min anmeldelse her:

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

NB. når I ankommer så sent til klubben, må I nok regne med at der kan være en hel del røg og støj + evt. ventetid på rummene - men ellers god fornøjelse :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...