ims 213 Skrevet 30. August, 2016 Besøgte Bee her til formiddag, der er blevet skrevet meget godt om hende og kan kun bekræfte, hold op hvor er hun sød og nærværende og rigtig fræk, tror vidst også der var god kemi imellem os. Jeg glæder mig i hvert fald til at besøge hende igen. Snyd jer ikke for en rigtig dejlig oplevelse hun fortalte mig at hun var her 2 mdr. endnu. Det er hende på billederne. https://annoncelight.dk/showad/202311 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black mann 6 Skrevet 30. August, 2016 Ja har selv været der for 6 md siden , hun er god voksen thai pige , hun har også haft god lære plads i Thailand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisk 165 Skrevet 30. August, 2016 Er det den sædvanlige tusse for en fuldpakke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 30. August, 2016 Frisk skrev, Lige nu: Er det den sædvanlige tusse for en fuldpakke ? Nej, desværre er det 1200-1300 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisk 165 Skrevet 30. August, 2016 Well - er det så de ekstra 2-300 kr værd i forhold til andre thai steder i region Sydjylland ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 30. August, 2016 Har været der for 2 dage siden. Og jeg fik den skønneste behandling. Vil egentlig mest fremhæve hendes GFE. Tror ikke hun reklamerer med det, men det er det hun giver. Hvis det er hvad du ønsker. Jeg tror hun har en meget udviklet sans for at opfange hvad kunderne ønsker, og hun er i stand til at levere det på fornem vis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black mann 6 Skrevet 30. August, 2016 Frisk skrev, for 2 timer siden: Well - er det så de ekstra 2-300 kr værd i forhold til andre thai steder i region Sydjylland ? Hun er alle pengene værd bedste syd / øst for Vejle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. September, 2016 Black mann skrev, den 30-08-2016 at 22:31: Hun er alle pengene værd bedste syd / øst for Vejle Det skal prøves næste gang jeg kommer forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silver 11 Skrevet 3. September, 2016 (edited) Spørg måske lidt dumt men hvad er GFE Redigeret 3. September, 2016 af Silver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 3. September, 2016 Silver skrev, 1 time siden: Spørg måske lidt dumt men hvad er GFE Girl Friend Experience -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg