kanaltid 2 Skrevet 30. August, 2016 Hej med jer jeg tager en tur til odense på torsdag og vil gerne hører jer om hvem I mener man skal kigge forbi. de skal være flotte og se godt ud også helst under 26år på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHstuderende 247 Skrevet 30. August, 2016 Malua Copenhagen er i Odense på torsdag. Ganske vist ikke under 26 år (sjov skæring), men flot og et besøg værd. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 31. August, 2016 Odensegirls, Amanda vil jeg foretrække altid god kvalitet på stedet Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanaltid 2 Skrevet 31. August, 2016 tak for jeres scvar.. Det var så en tryk fejl, der skulle have stået 25 og ikke 26 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1752 Skrevet 31. August, 2016 Sexeren skrev, for 1 time siden: Odensegirls, Amanda vil jeg foretrække altid god kvalitet på stedet Sexeren Var det ikke en blond Amanda som var på indtil igår, nu er det en brunette. Det er helt sikkert ikke samme pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg