Studine elskeren 89 Skrevet 30. August, 2016 Nogen der har prøvet : http://annoncelight.dk/showad/214042 Det ser ud som om man kan få lov til lidt af hvert må jeg sige Jeg spørger ind til om nogen har prøvet denne pige. Ikke en indledning til en diskussion om hendes priser . Det orker jeg ikke skal forkludre tråden! Studine elskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 30. August, 2016 Hej, et bud er at du skal ligge en forudbetaling for at møde hende... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studine elskeren 89 Skrevet 30. August, 2016 prøvemanden skrev, for 7 timer siden: Hej, et bud er at du skal ligge en forudbetaling for at møde hende... prøvemanden Har fået god kontakt til hende og hun bad på ingen måde om forudbetaling . Så lad os nu for en gang skyld ikke anklage pigerne før vi ved mere. Synes nu bestemt heller ikke hendes annonce lugter af fup. Sød og meget submissiv i sin skrivestil er hun og har booket en time på torsdag. Anmeldelse følger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars erik 2 Skrevet 31. August, 2016 nyd det hun er skøn at lege med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg