Hop til indhold

Recommended Posts

 

http://side6.dk/resultatside/?q=smukkelinda

Det er muligt at det er hende på billederne. Måske taget for et stykke tid siden. Hendes krop er faktisk ok fræk, naturlige bryster og en god bagdel. 

Jeg havde undersøgt inden, om det var med kys, da det er et meget vigtigt punkt for mig, hvilket blev bekræftet. 

Det var det så ikke..... jeg lagde lidt forsigtigt an til det, og der var ingen respons, så ville ikke tvinge. 

Derudover havde jeg regnet med at hun var ren og nyvasket, men det var heller ikke helt tilfældet. Måske hun lige var stået op, det føltes lidt sådan. 

Megafransk tror jeg heller ikke hun er sådan helt med på hvad er, for da hun skulle sutte, havde hun lige taget et kondom i munden som hun så satte på med munden. Ikke at hun ikke gav et ok BJ, men det var jo ikke det der stod i annoncen. 

Hun blev ok tændt og våd, og det tændte mig... dog trak det noget ned at hun stønner lidt falskt. Jeg undrede mig også en smule over at hun lå med hænderne over kors da vi lå i missionærstillingen, men de ting var ikke med til at jeg tabte tråden.... sluttede af med at tage hende bagfra... hun har en rigtig god bagdel. 

Alt i alt sådan middelmådigt.... og jeg kommer ikke igen. 

Bøje

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...