Hop til indhold
truk

Ida

Recommended Posts

Ida og Fakta om Ida

jeg har besøgt hende et par gange når hun nærmer sig Århus. Hvis du leder efter et 22 årig nips med plastik bryster, er du gået forkert. Tilgengæld er det Som fakta-linket siger, en voksen pige på 40, med naturlige kvindelige former, med en meget stor sexlyst. Hun sutter som en drøm og tager den til roden, ihvertfald mine små 20 cm, er overraskende stram, nyder analsex og udstråler sex og er tilstede undervejs. glæder mig til hun kommer syd på endnu engang, så jeg igen kan få fornøjelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
analfan skrev, for 11 timer siden:

Ida og Fakta om Ida

jeg har besøgt hende et par gange når hun nærmer sig Århus. Hvis du leder efter et 22 årig nips med plastik bryster, er du gået forkert. Tilgengæld er det Som fakta-linket siger, en voksen pige på 40, med naturlige kvindelige former, med en meget stor sexlyst. Hun sutter som en drøm og tager den til roden, ihvertfald mine små 20 cm, er overraskende stram, nyder analsex og udstråler sex og er tilstede undervejs. glæder mig til hun kommer syd på endnu engang, så jeg igen kan få fornøjelsen.

Taaaak frække altid en fornøjelse at lege med dig:x

Jeg vender tilbage på et sener tidspunkt men pt har jeg brug for at være i Nord men vender frækt tilbage;)

Kys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...