Hop til indhold
Trans-it

Didi hos Butsaba Wellness

Recommended Posts

Jeg  har en konstant trang til massage - både af kroppen - af den frække - og af bagindgangen. Og jeg har fundet ud af, at modne thai piger ved, hvad det handler om. Jeg har ikke fundet nogen unge, der kan det der. Jeg har været hos Wan i Kingosgade (kan anbefales) hos Katin på Borups Plads (kan anbefales) og nu også hos Didi hos Butsaba Wellness på Christianshavn (kan anbefales). De tre nævnte er forskellige, men fælles for dem er, at når de finder ud af, at der er nerver i bagindgangen, så får den også en tur. Didi er  en sød og venlig thai pige, som modtager én med en hånd i skridtet - "skal du have massage her?". Det skulle jeg bl.a. men først en ordentlig gang kropsmassage - blidt, mellem eller hårdt? Jeg fik den hårde på kroppen og den blide på de frække steder. Og hun gør det godt, selvom kropsmassagen godt kunne rumme lidt mere berøring af de frække steder, så man bliver ekstra liderlig. Didi er den blideste, og hun er rigtig sød. Jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...