Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, jeg tænder meget på at se andre have sex. Så jeg vil høre om der er nogen af jer gutter derude der er med på at jeg kigger med når I enten hygger jer med konen, elskerinden eller en GP. Jeg er en pæn og nydelig fyr på 40 år, og er selvfølgelig 100% diskret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 5 minutter siden:

 

Jeg skulle måske lige tilføje at jeg, mit profilnavn til trods, bor på Sjælland :) og jeg er ikke så meget til klubber, der bliver man nemt bare til en i rækken af fyre der står og kigger på :)

Redigeret af jydskfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydskfyr skrev, for 2 minutter siden:

Jeg skulle måske lige tilføje at jeg, mit profilnavn til trods, bor på Sjælland :) og jeg er ikke så meget til klubber, der bliver man nemt bare til en i rækken af fyre der står og kigger på :)

Hvad med GB Fek. Miss Hell på fredag !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydskfyr skrev, for 3 timer siden:

Hej, jeg tænder meget på at se andre have sex. Så jeg vil høre om der er nogen af jer gutter derude der er med på at jeg kigger med når I enten hygger jer med konen, elskerinden eller en GP. Jeg er en pæn og nydelig fyr på 40 år, og er selvfølgelig 100% diskret. 

Det kunne man nok godt lokkes til :)

Hvor stor en del af regningen tager du ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...