Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Judith i dag, og det var ikke noget jeg fortrød!
Hun kunne besøges i en flot kælderlejlighed i Vejgaard. Indgangen var lige ud til en trafikkeret vej, men det viste sig der også var en baggindgang (til huset...til huset og ikke noget andet)
Judith ser præcis ud som på billederne, altså en skøn latina. Hun er meget smilende og nem at tale med.

Sex'en var skøøøøn. Efter en godt blow (gensidig) satte hun sig på mig omvendt og red mig. Synet af den lationmås der gik op og ned, mens jeg kunne se min pik glide ud og ind af hendes stramme fisse var bare så godt.

Jeg kommer helt sikkeret igen næste gang hun er på disse kanter, men der går et stykke tid, da hun er på vej hjem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 timer siden:

Besøgte Judith i dag, og det var ikke noget jeg fortrød!
Hun kunne besøges i en flot kælderlejlighed i Vejgaard. Indgangen var lige ud til en trafikkeret vej, men det viste sig der også var en baggindgang (til huset...til huset og ikke noget andet)
Judith ser præcis ud som på billederne, altså en skøn latina. Hun er meget smilende og nem at tale med.

Sex'en var skøøøøn. Efter en godt blow (gensidig) satte hun sig på mig omvendt og red mig. Synet af den lationmås der gik op og ned, mens jeg kunne se min pik glide ud og ind af hendes stramme fisse var bare så godt.

Jeg kommer helt sikkeret igen næste gang hun er på disse kanter, men der går et stykke tid, da hun er på vej hjem.

 

Ja hun er sku en skøn kvinde hende Judith var hos hende i sidste uge hvor hun var i Aalborg og ja hun sutter sku som en drøm så hun får englene til og synge :) og ja se den frække latino popo hoppe op og ned det er rigtig frækt ;) 

så ja hun er et besøg værd må man sige og husk pas godt på hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilslutte mig jeres kommentarer, har mødt hende en del gange, må desværre vente til hun er tilbage i Oktober..kan ikke få det til at passe disse dage, øv øv øv, hun er en "gudinde".. vær sød ved hende drenge...det fortjener hun.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...