Hop til indhold
PHD

Hvor mange ægte profiler på SD ?

Recommended Posts

Har været medlem på SD en måneds tid, dog endnu ikke betalende.

Får daglig mail med nye profiler der er oprettet.

Hæfter mig ved at langt de fleste profil billeder og navner ser udenlandske ud ?

Er der fyldt med fake profiler eller hvordan kan det forklares ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd

Som på andre sites er der fake profiler, og profiler der tror de kan snyde og svindle, sælge billeder osv. Men support er kvikke til at slette dem.og ellers anmelder du dem du mistænker.

når det er sagt så er sd en dejlig jagtmark for os der gerne vil have sexdates med unge kvinder..

jeg har vel rundet de 100 sugarbabes i de 3-4 år jeg har været medlem, dyrt men dejligt, hvor finder en fyr på 53 år ellers sex partnere på +18 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

har kun mødt enkelte piger som var fake, men det afsløres når de skriver og deres krav om forskud på penge osv

en havde aldrig sit eget foto på , men en anden mørk kvinde, hende syntes jeg dog godt om da jeg mødte hende og vi sås on and of

i over 1,5 år, det var et spørgsmål om at hun var meget diskret i f t et job i det offentlige tror jeg

har mødt ca 30 halvdelen mere end en gang , som sagt en op til 1,5 år i de 2,5 år jeg har være der

det er et stort arbejde med mange afbrændinger i øvrigt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...