Hop til indhold
michael48

Frækt i Ålborg

Recommended Posts

Fredag d.26.aug fra kl 13-? og lørdag d.27.aug fra kl9-15

Tager jeg først  imod i Støvring og senere på lørdagen i Nørresundby. Frisk og klar til frækkerier og lækkerier.

Jeg er 40 somre smuk, en lækker lille rund og buttet sag. Med kiloene rigtigt fordelt, dejlige legesyge bryster 85D, stor mås med hang til blide smæk og 165 høj. Lækker glat mis,der sprøjter af glæde, når den forkæles.

Til trods for mine mørke lokker og nougatbrune hud, er jeg næsten fuldblods dansk. Jeg  har store uskyldige brune øjne. Blød og varm kyssemund, der også elsker at slikke og sutte dybt! Elsker kram og bløde kys.
Jeg er i bund og grund, en almindelig artig pige. Men har så mange frække fantasier om sex med lækre lystne mænd. Min lyst er stor og jeg giver mig fuldt ud. Så jeg er i sandhed en ægte glædespige.
Jeg tilbyder og nyder alm. lækker og fræk sex, til ægte gentlemen med fast hånd. 

Mine priser er :
15min blow-/ handjob u.kondom 500kr
1/2t 800kr
1time 1200kr
2timer 2300kr
Anal, urin (til dig) +300kr

Al sex er med kondom, for både din og min skyld.

Kontakt mig på mail eller sms. Tager ikke imod opkald, fra hemmeligt nummer.
Men lad os sammen finde ud hvor frækt, det skal være. Måske har du særlige ønsker. 

Her er jeg: [email protected] eller måske her 22523232

******************************************************

OG.......Som om det ikke er nok!!!!! Da jeg på godt og ondt, er et utrætteligt kvindemenneske....skal jeg da lige afprøve et mini GB. Eller "driveby shooting", som nogen så poetisk kalder det....

Så; samme weekend om eftermiddagen, lørdagen d.27, begiver jeg mig til Nørresundby, på en privat adresse.

Kaster jeg mig ud i den, for mig ultimative leg, et super frækt og lækkert mini GB!!!! 
( Mini fordi det er første gang....)

Her håber jeg at mødes med oplagte og liderlige mænd, som har lyst til at hjælpe med at udleve min fantasi om GB.
Sex min drivkraft og jeg giver mig fuldt ud.

Tidsrum for arrangementet er kl.17 - kl.20, 

Pris for deltagelse er :
1t 1200kr 
2t 1500kr
3t 2000kr
Al sex er med gummi, på nær  blow job.

For mere info og tilmelding ang GB; kontakt mig  pr. mail: [email protected]

Håber på masser af frække mænd.

Knus og store forventninger om en uforglemmelig weekend og aften til os alle.......

Julie❤️❤️❤️


P.s.   For min sikkerhed, vil min kæreste være tilstede under hele forløbet og evt. deltage på lige fod med dig.

Pps Relevante spørgsmål besvares med glæde. Men lad være med at spilde vores begges tid, med skriverier frem og tilbage, hvis du allerede ved, du dukker op. Vær en skat og giv besked i god  tid, hvis du bliver forhindret, det kan jo ske for alle;-)

 

Sådan stod der. Kunne desværre ikke være der.

Er vild med den frække lille mus, hun tænder mig for godt. 

Nogen af jer der var med? Var hun sød og lækker og betjente hun jeg godt og dejligt. Det håber jeg.

jeh håber jeg snart får chancen med den skønne igen

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...