Hop til indhold
Guest 7inches

Miss Anni i Kolding

Recommended Posts

Guest 7inches

Har længe luret på Miss Anni (https://annoncelight.dk/showad/210383) og havde tidligere lavet aftale, men måtte udskyde den pga. arbejdet :(

Men - nu fik jeg en aftale i stand med Miss Anni i Kolding i dag kl. 11.00.

Aftalen var jeg skulle ringe en halv times tid før jeg kom, så hun kunne nå at blive klar til jeg kom.
Jeg ringede, men fik kun telefonsvarer, så sendte sms. Tænkte, hun måske var i bad eller lign.

Jeg kom frem (boligblok med dørlås) og stadig ingen reaktion, hverken på opkald eller sms, så måtte køre igen :(

Et par timer senere modtager jeg så en sms fra hende, at hun netop er vågnet (!!) og beklagede mange gange, at hun ikke var klar da jeg kom.

Ja, her kommer jeg så ikke mere. Har man en aftale, må man sætte vækkeuret til at ringe. Længere er den ikke.

- Jeg fik så heldigvis en aftale i stand hos den altid skønne Frederikke på Vejlevej 90 i Kolding
https://annoncelight.dk/showad/209402 - men mere om hende i en anden tråd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi hende et tidspunkt inden længe. Der virkede hun meget useriøs, idet jeg tog den ud og ville skifte stilling spurgte hun hver gang om jeg ik var færdig. Hun tager telefonen når den ringer imens vi er igang osv. Af min oplevelse var det spild af penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg skrev en besked til hende i går men fik ingen svar før i dag til morgen klokken 7.40 hvor hun ringer til mig men jeg tager den ikke - tænk på hvis man ligger med sin kæreste og hun ser det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

Opret hende evt som kontaktperson (kald hende Svend eller lignende). Derefter kan du vælge at blokere opkald fra nummeret men tillade sms. Det kan de fleste mobiler i dag..  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...