Guest 7inches Skrevet 28. August, 2016 Har længe luret på Miss Anni (https://annoncelight.dk/showad/210383) og havde tidligere lavet aftale, men måtte udskyde den pga. arbejdet Men - nu fik jeg en aftale i stand med Miss Anni i Kolding i dag kl. 11.00. Aftalen var jeg skulle ringe en halv times tid før jeg kom, så hun kunne nå at blive klar til jeg kom. Jeg ringede, men fik kun telefonsvarer, så sendte sms. Tænkte, hun måske var i bad eller lign. Jeg kom frem (boligblok med dørlås) og stadig ingen reaktion, hverken på opkald eller sms, så måtte køre igen Et par timer senere modtager jeg så en sms fra hende, at hun netop er vågnet (!!) og beklagede mange gange, at hun ikke var klar da jeg kom. Ja, her kommer jeg så ikke mere. Har man en aftale, må man sætte vækkeuret til at ringe. Længere er den ikke. - Jeg fik så heldigvis en aftale i stand hos den altid skønne Frederikke på Vejlevej 90 i Koldinghttps://annoncelight.dk/showad/209402 - men mere om hende i en anden tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael48 18 Skrevet 28. August, 2016 Hvilken bydel var boligblokken ? Bare en 'sådn ca' adresse for frække miss Anni har d også fristet mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 7inches Skrevet 28. August, 2016 Nær havnen, så vil jeg ikke komme tættere på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mk58 14 Skrevet 1. September, 2016 Har også været forbi hende et tidspunkt inden længe. Der virkede hun meget useriøs, idet jeg tog den ud og ville skifte stilling spurgte hun hver gang om jeg ik var færdig. Hun tager telefonen når den ringer imens vi er igang osv. Af min oplevelse var det spild af penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 30. December, 2016 Jeg skrev en besked til hende i går men fik ingen svar før i dag til morgen klokken 7.40 hvor hun ringer til mig men jeg tager den ikke - tænk på hvis man ligger med sin kæreste og hun ser det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 7inches Skrevet 30. December, 2016 Opret hende evt som kontaktperson (kald hende Svend eller lignende). Derefter kan du vælge at blokere opkald fra nummeret men tillade sms. Det kan de fleste mobiler i dag.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg