Hop til indhold
Onslow

Jeppe Juhl for president

Recommended Posts

Nyd hans klarsyn, og alle I hadere, lyt til hans ord om fremmedhad contra modstand mod et vist tankesæt sidst i udsendelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

tag det som en kritik af hans tankesystem, når jeg siger f*** en idiot.

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 18 minutter siden:

Nyd hans klarsyn, og alle I hadere, lyt til hans ord om fremmedhad contra modstand mod et vist tankesæt sidst i udsendelsen.

President ?? Bliver det i USA 2021 efter at det mislykkes for Trump ??

Eller EU president :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare det at han smykker sig med en pris som han fik for 27! år siden, samt at hans merritter siden da mest består af at være idemager og producere diverse mere eller mindre lødige realityshows, viser med al ønskelig tydelighed hvor seriøst han skal tages. Med sammenligningen med Trump ligger ligefor, Jeppe Juhl stod for den danske version af "the apprentice" med en bedrageridømt Klaus Riskjær som hovedperson. Ellers har han "beriget" vores kultur med "Robinsonekspeditionen", "Strandvejsvillaen", og "Viva Las Vegas" reality shows samt diverse pokerprogrammer.

Men det undrer mig ikke at det er den slags personer som Onslow ønsker kommer til magten i Danmark. Jeg antager at Klaus Riskjær bliver den nye Erhvervs minister? Hvilket ministerium skal Sydney Lee mon have? Jeg er ikke i tvivl om at Amalie skal være finansminister i Onslows "reality" Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, svin manden til, det klarer I, men forholde jer til hans argumentation, det evner I ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...