Hop til indhold
Lemac

Jessika?

Recommended Posts

Citat

20yerd old for every open end gril frend filing giv your.

Helt seriøst, hvordan kan man overhovedet overveje at besøge en der smækker en så ubehjælpelig annonce op?

Men du er vel en af de der åbenendede grillvenner hun snakker om... 

 

Ej men for helvede... det kan undre en hvordan hun overhovedet er lykkedes med komme ind i landet. Stinker langt væk det der! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er også på denne side: http://makktars.com/szexpartner/18/bella

En bid af den ungarske tekst fra Bellas annonce siger "Kun erotisk massage, samleje er ikke muligt!"

Jessika går tilsyneladende "all-inn" og sælger dansk uden kondom.

Der er ikke helt overenstemmelse mellem Jessika og Bella - så hælder til at Jessika annoncen er fake - men døm selv :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lombardo skrev, for 24 minutter siden:

Billederne er også på denne side: http://makktars.com/szexpartner/18/bella

En bid af den ungarske tekst fra Bellas annonce siger "Kun erotisk massage, samleje er ikke muligt!"

Jessika går tilsyneladende "all-inn" og sælger dansk uden kondom.

Der er ikke helt overenstemmelse mellem Jessika og Bella - så hælder til at Jessika annoncen er fake - men døm selv :-D

Hmm... jeg ved nu ikke. 

Det ungarske sexmarked er stærkt reguleret, og for at arbejde lovligt skal man erhverve sig et dyrt sundhedscertifikat, og naturligvis betale skat af sin indkomst. Hvis hun er roma og kommer udefra, arbejder illegalt, (hvilket meget tyder på, så langt som de går for anonymisere hende på billederne) så giver det måske bedre mening at hun ikke skilter med seksuelle ydelser. 

Hvis det er hende på billedet man møder, skal jeg da gerne indrømme at jeg godt kunne fristes af den mås, meeeen det virker sgu alt i alt lidt for dodgy til at jeg vil tage chancen.

Redigeret af Ebden_jj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...