Hop til indhold
Zonk

Trekant med min kone den 3.9. i Århus?

Recommended Posts

Jeg har overtalt min kone til at prøve en trekant med en ekstra mand under Århus festuge. Det bliver lørdag den 3.9. til midnat/lige over midnat.

Hun vil selv stå for udvælgelse som bunder i kemi, så vedkommende må lige tale med hende og evt danse og hygge med hende et stykke tid på en i Århus midtby lørdag den 3.9. Hun vil nemlig gerne selv 'score' vedkommende, så hvis nogen synes det vil være frækt, så skriv en personlig meddelelse til mig herinde om hvem I er, hvordan I ser ud og vi kan evt. lave en aftale, men pga. hendes eget ønske om endelig udvælgelse, kan jeg ikke love andet, end at du vil komme i betragtning.

Hun er vild med mange forskellige typer, men du skal nok ikke være hverken alt for ung eller alt for gammel, men mellem 30 og 50 år vil fungere. Hun er til slanke og veltrænede mænd.

Jeg vil deltage i selve sexakten, men er ikke bi, så det er to mænd som skal tage hende og give hende et par timer i himlen. Dog ingen anal.

Vi er begge 46 år. Hun er særdeles velskabt, 170 cm, 60 Kg, halvlangt lyst hår og ser yngre ud end hun er og sutter som en drøm.

Nogen som byder sig til og nogen som synes det lyder frækt? Det er vores debut i trekant, så forvent en spændende stemning.

Hun ved ikke, at jeg har lagt denne efterlysning op, fordi hun gerne selv vil stå for scoringen, men dette er en mulighed for mig til at komme med en velegnet kandidat til festen. Derfor er planen, at vi i praksis lader som ingenting overfor hende, men falder i snak på baren og jeg laver så en anonym præsentation til hende.

Pga. jeg ikke kan love noget endeligt, så er den optimale profil nok til Århus festuge alligevel, så I ikke potentielt spilder jeres tid.

Men lad mig høre, om der er nogle friske fyre i Århus.

Vi har stedet.

Spørgsmål til konceptet?

Vh. Zonk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...