Hop til indhold

Recommended Posts

øv fik lige skrevet en laaang anmeldelse som blev slettet, hader at starte forfra....

 

Nå, men jeg har været en tur i Manilla i 4 dage og brugte al min tid på LA cafe.

 

Det kan været lidt underligt at være der, idet jeg følte man bliver "jagtet" derinde. Når man får øjenkontakt med en pige så komme hun næsten med det samme over til en, og det er jo ikke altid lige det man vil have, idet man godt lige vil se pigerne an. det kan være deres størrelse, bryster, krop ansigt eller andet ikke tiltaler en. men det kommer meget hurtigt, og så skal de jo afvises på en høflig måde, dette syntes jeg ofte kan være akavet og meget svært, man ønsker jo ikke at blive opfattet som arrogant.

 

Stedet er som beskrevet af andre en stor bar hvor man bliver sat på en stol og så er der ellers piger at vælge imellem, personligt foretrækker jeg at gå lidt rundt derinde. på 1. sal er der om aftenen live musik, og der kan man have en fest hvis man er 2-3 venner og så de tilhørende piger.

 

1 aften mødte jeg en pige på ca. 30 år, hun stod super stramt. iført en lang grøn stram satinkjole og høje hæle. hun var rigtig nice og vi aftalte at hun skulle med hjem LT for 3000, da jeg ikke gad at betale baren den obligatoriske drink til pigen, aftalte vi at mødes ude foran og det gjorde vi 5minutter efter. På hotellet fik jeg en gang GFE med hvad der der tilhører det var rigtig godt.

 

2. dag mødte jeg emmely på la cafe hun var en rigtig lille lækker sag 22 år knivskarp krop og virkelig vild i sengen. vi havde aftalt 1500 for ST og der blev kneppet igennem. Hun var endda så høflig at da jeg var kommet ud over hendes ansigt, sagde hun tak, dette var så komisk at jeg begyndte at grine......

 

3. dag mødte jeg en kvinde på ca 33 hun så rigtig sød og godt ud i baren, men da vi var kommet på mit hotel, lagde jeg mærke til at hun var smurt godt ind med makeup, hun var stadig sød, men det var lidt turnoff for mig, men det blev til et laangt og godt blowjob. vi havde faktisk aftalt at det skulle være LT for 3000 men da hun sagde at hun skulle hjem ved 4-5 tiden og hun havde en busbillet, sagde jeg at så var det ikke LT men ST og gav hende 1500 peso, dette var ok for hende og hun gik, sikkert tilbage til LA cafe, fint med mig

4. dag mødte jeg igen emmely og tænkte nu skulle hun sgu have den hel store tur op af panoramavinduet i det nye hotel jeg boede på. hun var klar igen og sexen var skide godt igen, i badet op af vinduet ud på manilla by og poolområdet på hotellet, om nogen kunne se noget ved jeg faktisk ikke, men hey, så fik de lidt lækkert at se på. hun blev igen kørt godt rundt og igen fik hun min sæd i ansigtet og sagde tak.... fantastisk. efter hun gik smuttede jeg ned i poolen hvor jeg faldt i snak med en mand fra Baltikum. efter ca. 20 minutter kom der en sikkerhedsvagt der rettede henvendelse til dan anden mand, ud af øjenkrogen kunne jeg skimte emmely, hvorfor jeg hurtigt overtog samtalen. sikkerhedsvagten spurgte blot om det var ok at Miss emmely forlod hotellet, ja selvfølgelig sagde jeg, og følte det bare var så pisse pinligt så jeg skyndte mig at ligge med på solstolen og forsøgte at være gennemsigtig..... (hvorfor havde jeg også glemt de checker at pigerne må gå...)

 

om aftenen gik jeg igen på LA cafe, men gik faktisk tomhændet hjem, af fuldstændig ukendte årsager. mødte de 3 piger jeg havde været sammen med de sidste dage inde på stedet. sjovt. Super sted der har mine anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en fed tur. Tak for din rapport. 

Hvordan er du rejst til Manilla? Hvilket hotel har du valgt? Har aldrig selv været der da jeg følte at rejsetiden var for lang i forhold til Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...