Hop til indhold
Lassecph

Hjælp til Bangkok

Recommended Posts

Hej alle

 

jeg smutter en tur til Bangkok snart og kunne godt bruge lidt hjælp. 

 

Jeg har læst en del herinde, og søgt frem og tilbage. Jeg skal bo på centre point på soi 10 har i nogle erfaringer med dette? 

 

Hvad er priserne derude?? Jeg ved godt de varierer men sådan ca.,  Barfine, LT, ST, 

 

hvad er forskellen på gogo bar og beer bar.

 

nu har jeg været i Manilla hvor jeg besøgte LA cafe, er der noget lignende i Bangkok. Det var efter min mening et fedt koncept.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lassecph skrev, for 55 minutter siden:

Hej alle

 

jeg smutter en tur til Bangkok snart og kunne godt bruge lidt hjælp. 

 

Jeg har læst en del herinde, og søgt frem og tilbage. Jeg skal bo på centre point på soi 10 har i nogle erfaringer med dette? 

 

Hvad er priserne derude?? Jeg ved godt de varierer men sådan ca.,  Barfine, LT, ST, 

 

hvad er forskellen på gogo bar og beer bar.

 

nu har jeg været i Manilla hvor jeg besøgte LA cafe, er der noget lignende i Bangkok. Det var efter min mening et fedt koncept.

 

 

Det område du har valgt har jeg ikke erfaring med

Barfine ligger typisk på de 300-500B, men det varierer meget

Forskellen imellem gogo bar og beer bar er at pigerne danser på gogobarene, og du får mulighed for at se mnge af den an på krop og figur - men du får mindre personlig kontakt om hun er sød og hvordan hun taler engelsk

På beerbarene er der sværere at komme i "kontakt" kontakt med så mange piger, men dem du snakker med får du et rigtig godt indtryk af

Det var den primære og korte forskel - sig til hvis jeg skal uddybe, eller send min en PM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej lasse, 

Hvis du ikke har været ved nogle af de forskellig soapy massage steder kan jeg anbefalde det. 

Her er et par links som jeg selv har besøgt tidligere.

http://www.massage-bangkok.net/

Ovenstående sted er blevet renoveret, og jeg har ikke været der efter det er færdigt, men det ser bedre ud på billederne end da jeg var der. Hed tidligere a touch of class, men har nu skiftet navn.

http://www.poseidon2000-thai.com/EN/

Stort sted, og der ligger flere af dem inden for ca 500 meters afstand. Tag en tur der ud, ligger ikke mere end 10 mins kørsel i taxa fra sukhumvit. 

En anden note er at jeg personligt hader Nana Plaza og all de steder der er lige i det område. Alt for meget pis og papir i forhold til hvad jeg foretrækker.

Hvis du føler at du trænger til at opleve noget andet end kun lige det over-turist befængte sukhumvit, så tag en aften hvor du finder en (stor) bar hvor der primært kun er thailændere. Hvis du ikke har en makker med, kunne det ende med at blive kedeligt, så tag det med i beregningen. Hvis du er heldig kan du finde en bar der er overrendt af villige kvinder der normalt ikke ser andet end de lokale. 

Ha en god tur!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...