Gæst Skrevet 28. August, 2016 Frem med spraymalingen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 28. August, 2016 er det lynlås, i hende på det sidste billede?! hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2016 TboneDK skrev, for 9 minutter siden: er det lynlås, i hende på det sidste billede?! hahaha du må spørge hende om du kan få lov til at åbne hendes lynlås Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2016 TboneDK skrev, for 19 minutter siden: er det lynlås, i hende på det sidste billede?! hahaha du har sku ret, det er en lynlås i malingen...... prøv bare at se det første billede, der har hun lynet den op/ned (hvad hedder det lige her ?? ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 28. August, 2016 Du har sprunget Wozniacki over - hun er måske ikke lækker (nok)? http://link.brightcove.com/services/player/bcpid2869183374001?bckey=AQ~~,AAAB9mw57HE~,xU4DCdZtHhuIakVdyH5VnUosMOtC9a9v&bctid=4698719474001 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 28. August, 2016 Skulle vi ikke også lige snuppe Anette Heick og "dumme" Pernille Nygaard? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 31. August, 2016 Jeg er (desværre) ikke meget for kunst Men her har jeg forstået budskabet !! Sublimt, smukt, fantastisk, jo flotter "lærred" jo smukkere Go tråd uum Tak JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2016 jp skrev, for 11 minutter siden: Jeg er (desværre) ikke meget for kunst Men her har jeg forstået budskabet !! Sublimt, smukt, fantastisk, jo flotter "lærred" jo smukkere Go tråd uum Tak JP og det vækker da lidt ekstra appetit at vide at malingen er vandopløselig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 31. August, 2016 Tidligere politidirektør ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 31. August, 2016 HA HA og billedet skal jo ikke gemmes for ever !!! Så knald lærredet så falder det selv af !! Stort tak lege Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 31. August, 2016 Pik sprøjt skrev, for 1 minut siden: Tidligere politidirektør ? Så man må jo håbe hun lejer med vandkanoner under optøjer !! så stirre demonstranterne i stedet for at lave ballade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kevin77 29 Skrevet 1. September, 2016 Ida sunshine skrev, for 4 timer siden: Well duh The Wall har aldrig været pænere Men jeg ville alligevel gå efter Wish You Were Here (Jeg har en svaghed for rødt hår) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 2. September, 2016 (edited) Kevin77 skrev, for 14 timer siden: The Wall har aldrig været pænere Men jeg ville alligevel gå efter Wish You Were Here (Jeg har en svaghed for rødt hår) Dark side of the moon rammer nu også godt. Jeg skubber den i nu. CD-en. Redigeret 2. September, 2016 af Gungner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 2. September, 2016 (edited) Selv søde Annette kan være med. https://www.youtube.com/watch?v=_uJj61NANd0 Redigeret 2. September, 2016 af modenelsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 2. September, 2016 Fantastisk tråd! Jeg kommer i tanke om den danske sagnkonge Ragnar Lodbrog, som skulle have besøg af den underskønne norske ungmø Kraka. For at teste at hun også var intelligent, skulle hun blandt andet komme hverken nøgen eller påklædt. Det klarede Kraka ved at iklæde sig et fiskenet. I dag ville hun have været bodypainted. Ragnar fik sin Kraka og de levede lykkeligt sammen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg