Hop til indhold
Gæst

lækre Body Paint Babes

Recommended Posts

Gæst
TboneDK skrev, for 9 minutter siden:

er det lynlås, i hende på det sidste billede?! hahaha

du  må spørge hende om du kan få lov til at åbne hendes lynlås :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TboneDK skrev, for 19 minutter siden:

er det lynlås, i hende på det sidste billede?! hahaha

du har sku ret, det er en lynlås i malingen......  prøv bare at se det første billede, der har hun lynet den op/ned (hvad hedder det lige her ?? )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er (desværre) ikke meget for kunst Men her har jeg forstået budskabet !! Sublimt, smukt, fantastisk, jo flotter "lærred" jo smukkere

Go tråd uum Tak JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jp skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er (desværre) ikke meget for kunst Men her har jeg forstået budskabet !! Sublimt, smukt, fantastisk, jo flotter "lærred" jo smukkere

Go tråd uum Tak JP

og det vækker da lidt ekstra appetit at vide at malingen er vandopløselig  ;-)   :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

HA HA og billedet skal jo ikke gemmes for ever !!! Så knald lærredet så falder det selv af !! Stort tak lege

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pik sprøjt skrev, for 1 minut siden:

Tidligere politidirektør ?

a185d59f8bd48ca0c515ea042065d3316.jpg

Så man må jo håbe hun lejer med vandkanoner under optøjer !! så stirre demonstranterne i stedet for at lave ballade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 4 timer siden:

gpEygG2.jpg

Well duh :rolleyes:

The Wall har aldrig været pænere :-) Men jeg ville alligevel gå efter Wish You Were Here (Jeg har en svaghed for rødt hår)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kevin77 skrev, for 14 timer siden:

The Wall har aldrig været pænere :-) Men jeg ville alligevel gå efter Wish You Were Here (Jeg har en svaghed for rødt hår)

Dark side of the moon rammer nu også godt. 

Jeg skubber den i nu. CD-en. :-D

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk tråd!

Jeg kommer i tanke om den danske sagnkonge Ragnar Lodbrog, som skulle have besøg af den underskønne norske ungmø Kraka.
For at teste at hun også var intelligent, skulle hun blandt andet komme hverken nøgen eller påklædt. Det klarede Kraka ved at iklæde sig et fiskenet. I dag ville hun have været bodypainted. Ragnar fik sin Kraka og de levede lykkeligt sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...