Hop til indhold

Recommended Posts

Kørte igennem Vejle da lysten til Thailækkerier tog over, den slags sker jo og efterhånden oftere og oftere ;-) Rådførte mig med Thailisten (OD har givet masser af gode oplevelser) og valget faldt på http://topthaimassage.dk/

Ville egentlig gerne have prøvet Eive, men hun var lidt presset på tiden, vi blev enige om at hun startede massagen og så ville hendes nye assistent træde til når hun var klar. Eive gav fin blød massage og efter ca. 15 min meldte hendes nye assistent sig på banen. Nyheden hedder vistnok Miho, er ikke så stærk i thainavne, men hold da op en beauty, wauuuw.

Miho har kurvede former og store bryster, fiksede men gode at lege med viste det sig :-) Miho fortsatte med blød sensuel massage, der havde gjort sit indtryk, da jeg vendte mig om :x Hun er ikke så stærk i kommunikation, som næsten er ikke eksisterende, men forstår alligevel det meste ved hjælp af engelsk og sjove fagter. Miho er særdeles smuk og lidt genert til at starte med, hendes alder er svær at gætte på, som de fleste thaikvinder er det, mit gæt er omkring 20-22. Jeg blev fuld serviceret efter alle kunstens regler ( vær lidt forsigtig, meget stram :-) ) og sluttede af med et bad, inden den varme bil kaldte igen. 

Var til at starte med lidt skuffet over at det ikke blev med Eive og jeg hader normalt at skifte massør mit i seancen. Men denne gang var det til min fulde tilfredshed, håber snart jobbet sender mig til Århus igen, så bliver bilen lidt svær at holde på motorvejen :-) når den ser Vejle afkørslen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...