Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
andlar87 skrev, for 30 minutter siden:

Hej folkens. 

Nogen der har erfaring med denne annonce på annoncelight? Umiddelbart lyder den meget interessant :) https://annoncelight.dk/showad/145209

Har prøvet skrive til hendes email, men ikke rigtig noget svar endnu. Nogen der har været heldige?

denne tråd startet af en GP, jeg bliver forvirret... eller er det en smutter, når man har flere profiler med skiftende køn ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver at ændre det, men kan ikke finde ud af det. Jeg valgte glædespiger fordi det er det jeg søger efter ved oprettelsen..

 

Fejl40!

 

Kan du hjælpe med at ændre det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
andlar87 skrev, 1 time siden:

Jeg prøver at ændre det, men kan ikke finde ud af det. Jeg valgte glædespiger fordi det er det jeg søger efter ved oprettelsen..

 

Fejl40!

 

Kan du hjælpe med at ændre det?

Jeg har skrevet til Mod, som måske selv kan rette det eller bede Admin gøre det ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
andlar87 skrev, 1 time siden:

Jeg prøver at ændre det, men kan ikke finde ud af det. Jeg valgte glædespiger fordi det er det jeg søger efter ved oprettelsen..

 

Fejl40!

 

Kan du hjælpe med at ændre det?

kontakt venligst admin

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 1 time siden:

kontakt venligst admin

Det nemmest og hurtigste er ofte bare at indrapportere sit eget indlæg + give en kort beskrivelse af problemet - så er du 100 på at en af moderatorerne ser det ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 15 timer siden:

Hvis den var ægte var der et telefonnummer.

Arh. Jeg har nu mødtes med nogen, der ikke havde tlf på annoncen, så den regel holder ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...