andlar87 0 Skrevet 27. August, 2016 Hej folkens. Nogen der har erfaring med denne annonce på annoncelight? Umiddelbart lyder den meget interessant https://annoncelight.dk/showad/145209 Har prøvet skrive til hendes email, men ikke rigtig noget svar endnu. Nogen der har været heldige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2016 andlar87 skrev, for 30 minutter siden: Hej folkens. Nogen der har erfaring med denne annonce på annoncelight? Umiddelbart lyder den meget interessant https://annoncelight.dk/showad/145209 Har prøvet skrive til hendes email, men ikke rigtig noget svar endnu. Nogen der har været heldige? denne tråd startet af en GP, jeg bliver forvirret... eller er det en smutter, når man har flere profiler med skiftende køn ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andlar87 0 Skrevet 27. August, 2016 Jeg prøver at ændre det, men kan ikke finde ud af det. Jeg valgte glædespiger fordi det er det jeg søger efter ved oprettelsen.. Fejl40! Kan du hjælpe med at ændre det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 27. August, 2016 andlar87 skrev, 1 time siden: Jeg prøver at ændre det, men kan ikke finde ud af det. Jeg valgte glædespiger fordi det er det jeg søger efter ved oprettelsen.. Fejl40! Kan du hjælpe med at ændre det? Jeg har skrevet til Mod, som måske selv kan rette det eller bede Admin gøre det ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2016 andlar87 skrev, 1 time siden: Jeg prøver at ændre det, men kan ikke finde ud af det. Jeg valgte glædespiger fordi det er det jeg søger efter ved oprettelsen.. Fejl40! Kan du hjælpe med at ændre det? kontakt venligst admin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 27. August, 2016 (edited) legesyg skrev, for 1 time siden: kontakt venligst admin Det nemmest og hurtigste er ofte bare at indrapportere sit eget indlæg + give en kort beskrivelse af problemet - så er du 100 på at en af moderatorerne ser det Redigeret 27. August, 2016 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 717 Skrevet 27. August, 2016 Annoncen lyder som en af de falske der skal lokke penge ud af godtroendes kunder. Hvis den var ægte var der et telefonnummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 28. August, 2016 Den Lange skrev, for 15 timer siden: Hvis den var ægte var der et telefonnummer. Arh. Jeg har nu mødtes med nogen, der ikke havde tlf på annoncen, så den regel holder ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg