Hop til indhold

Bedste blow i København/sjælland i dag

Featured Replies

Skrevet

Kan I anbefale en super blow oplevelse i dag - gerne i forbindele med 30/60 minutter

Mange tak for evt. input.

ps. ikke unge piger 

Redigeret af Jørgen2909

Skrevet
  • Author

Tak Bebop - må se om hun er på i dag ;) anmeldelserne er ret overbevisende 

Skrevet
  • Author

Inga svarede positivt og med at jeg skulle skrive 15 min før jeg var der - betyder det man blot kan dukke op - foretrækker at aftale en tid? 

Skrevet

Jeg har kun besøgt hende en gang. Prøv at skrive den tid du gerne vil komme og så skriv igen 15 minutter før ...

Skrevet
  • Author

Tak igen - det gjorde jeg - men intet svar. Hun kan naturligvis have andet at lave end at sms med mig ;)

Skrevet
  • Author

øv en nitte - troede vi havde en aftale - kørte forbi Inga - men intet svar på telefon eller SMS ...

Skrevet
Jørgen2909 skrev, for 46 minutter siden:

øv en nitte - troede vi havde en aftale - kørte forbi Inga - men intet svar på telefon eller SMS ...

Sådan er hun desværre til tider :-(

Skrevet

Ja hun er ustabil på det punkt. Jeg ringede mange gange, før jeg kom igennem. Men efter telefonisk aftale var der kun lidt forsinkelse på efterfølgende SMS-kontakt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.