Hop til indhold
vandhane69

luksusmassage.com - Cecilie

Recommended Posts

Halløj,

Så blev det min tur til at lave min første anmeldelse. Jeg har igennem længere tid leget med tanken om at få lidt lækkert massage. Eneste krav fra min side var at det var en dansktalende pige. Jeg har søgt rundt i diverse fora og faldt over http://luksusmassage.com som har fået lidt blandet anmeldelser, men jeg synes det lød som et sted for mig.

Hjemmesiden er overskueligt, dog synes jeg der mangler lidt bedre billeder af pigerne. Og jeg må da indrømme at Cecilie ikke helt så ud som forventet. Men det at hun var imødekommende og smilende gjorde at jeg faktisk glemte det.

Jeg bestilte en times B2B med svensk afslutning ved Julie. Det viste sig at Julie desværre ikke kunne og jeg fik fornøjelsen af Cecilie. Udfra billederne og beskrivelsen af Cecile, samt Julies ord at hun kunne sit kram sagde jeg ok.

Jeg får ringet Cecilie op ved ankomst og bliver guidet hen til en dør hvor der bliver åbnet. Stedet er ok diskret og følte ikke jeg blev beluret eller andet. Jeg kommer ind og der bliver afregnet. Jeg bliver derefter bedt om at klæde mig af og ligge mig på maven på en madras. Herefter går Cecilie i gang med massage. Man har altid sine forbehold ift. massagen, men der kan jeg ikke sætte en finger på noget.

Hele kroppen får tur og det er skønt når hele hendes krop og især dejlige bryster kan mærkes over det hele. Da jeg er en gentlemen (sjovt red.) vil jeg ikke komme yderlig ind på min afslutning, som i den grad oversteg mine forventninger :-) tak til Cecilie for en super oplevelse og super service. 

Hvis jeg kommer på de kanter igen, kommer jeg helt sikkert forbi igen. Men jeg det bliver nok for at prøve Julie, man skal jo ikke låse sig fast på den sammen :D 

Pris: 1500 (smed en 100 oveni som var forudbetalt via mobilpay)

Pige: 8/10

Stedet: 9/10

Håber det kan bruges og god lørdag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kontakter man pigerne ?

Der er ingen kontakt oplysninger på hjemmesiden (mobil)......

Redigeret af JonE

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonE skrev, for 4 timer siden:

Hvordan kontakter man pigerne ?

Der er ingen kontakt oplysninger på hjemmesiden (mobil)......

Man booker en tid via hjemmesiden og jeg blev kontaktet via mail (det skrev jeg at jeg ville) der får du de oplysninger du skal bruge ift. adresse og telefonnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...