Hop til indhold
Rudolfski

Sutte /slikke med/uden kondom?

Recommended Posts

Godaften folkens.

Nu har jeg læst en farlig masse anmeldelser herinde, med gp' og "transer" (kender ikke forkortelsen, sorry :-) ).

En ting går ret ofte igen, igen, og det er oralsex uden kondom.

Her tænker jeg bare, bliver i aldrig syge...?

Alt andet lige, må det da være ret risikabelt (om end meget lækkert), at sutte/slikke uden gummi, det hører man da konstant og hele tiden.

Men det virker som om alle gør det uden gummi, så hvad tænker i, er i ikke bange for diverse sygdomme..? Uanset om det er ladyboys eller kvinder, hmm, i ved hvad jeg mener :-)

En sidste ting, hvad er man til, hvis man er henholdsvis aktiv eller passiv...?

Håber at høre fra jer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg slikker også fisse uden beskyttelse  det er lækkert  og fortrækker også blow job uden kondom  , det er ikke noget problem

sex uden kondom er heller ikke noget problem

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Nielsen1999 skrev, for 38 minutter siden:

sex uden kondom er heller ikke noget problem

 

Ikke hvis du allerede er HIV positiv og under etableret behandling... og nyder den svie og udflåd (det er altid frækt med lidt gult snask fra pikkemanden) der følger med en anstændig gang gunnar :) så nej, så er der ikke noget problem... så er der selvfølgeligt det etiske og moralske, men det er så kedeligt at debattere i denne sammenhæng.

Hver mand, sin smag -  med mindre du faktisk er fra 1999... så hver dreng sin smag, og så er der god tid at blive klogere i. 

Personligt, jeg bruger kondom, der er den her virus der vare 18 år og 9 mdr jeg gerne vil uden om - lige ledes har jeg haft klamydia, og jeg har haft gonere...ingen af disse var specielt underholdende oplevelser. 

Så jeg en fast partner, så ville jeg med glæde smide det - men der er grænser for hvor mange gange jeg kan spise lagsagne på en uge, og det der monogami... det er afprøvet... det virker ikke, så hellere et kondom.

Ved oral er jeg lidt mere hip-som-hap, hvis hun vil have jeg har kondom på fordi hun er bange for at få klamydia i halsen (no shit det kan man, fik en pige til at finde det på google til mig, da hun kom med den påstand). Jeg slikker gerne uden en slikkelap... men er personligt ligeglad med om den er der... der er sjovt nok ikke en pige der har hevet sådan en frem endnu (selektiv ligestilling?), børster tænder før og efter alligevel.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rudolfski skrev, for 7 timer siden:

En sidste ting, hvad er man til, hvis man er henholdsvis aktiv eller passiv...?

Aktiv, så knalder du en trans bagi.

Passiv, så knalder transen dig bagi. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 6 timer siden:

børster tænder før

Det er vist ikke så godt, da du nemt laver rifter i munden - og dermed er mere modtagelig for infektion ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudolfski skrev, for 3 timer siden:

Det er selvfølgelig også væsentligt lækre uden, så lige der, giver det mening :-)

Risikoen er minimal, men mange piger synes stadig det er for tæt på og foretrækker kondom - der kan også være nogen mænd, der ikke helt har forstået at vil de have god oralsex - så kræver det først og fremmest at kalorius er rimelig nyvasket og det er gjort ordentligt - jeg ser ihvertfald mange i svømmehallen, der bare stor stille under bruseren - og især mange unge mænd og drenge tager ikke engang badebukserne af.

Det er dog egentlig sjældent at pigerne forstå at give blowjob på den helt rigtige pirrende måde, der virker helt ud i storetåen - og så kan du sådan set ikke mærke forskel på om det er med eller uden kondom - måske er det endda bedre med kondom, fordi kondomet strammer om roden, ligesom en penisring og giver forøget erektion ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

kondomet strammer om roden

Hvor finder du så lange kondomer? ;)

Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

giver forøget erektion ;-)

Arh - lige modsat for mig, hvis kondomet strammer nogen steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Arh - lige modsat for mig, hvis kondomet strammer nogen steder.

Så har du ikke prøvet at pigen bider hul i spidsen af kondomet og monterer det om både pik og nosser :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Så har du ikke prøvet at pigen bider hul i spidsen af kondomet og monterer det om både pik og nosser :roll:

Nja, det er jo bare elastik/penisring-effekten. Det har jeg prøvet, men så er det netop ikke et kondom længere ... Nå - beklager afsporing!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen1999 skrev, for 22 timer siden:

Jeg slikker også fisse uden beskyttelse  det er lækkert  og fortrækker også blow job uden kondom  , det er ikke noget problem

sex uden kondom er heller ikke noget problem

 

Syntes egentlig den var meget god, jeg slikker også fisse uden beskyttelse... Tror også fyrene ville lure hvis vi piger siger, gummi på tungen skat, ellers ingen fisse slik :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, for 22 minutter siden:

Syntes egentlig den var meget god, jeg slikker også fisse uden beskyttelse... Tror også fyrene ville lure hvis vi piger siger, gummi på tungen skat, ellers ingen fisse slik :-D

Der findes jo disse slikkelapper?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Jeg sutter kun MED gummi, og jeg har slikkelapper til mig, hvis nogen vil benytte dem. Det er mit indtryk, at de fleste danske piger der er på klinik, eller er startet der, sutter MED gummi

Ja sådan bør det være efter min mening. Vi skal jo passe godt på hinanden.

Såh kære Liv: du holder liv i  os alle!

God morgen og søndag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt sikkert det giver mening med at bruge gummi, specielt hvis man har mange gæster, så er der jo også en større risiko. MEN PERSONLIGT gør jeg det ikke, alene af den grund at jeg ikke kan lide latex i munden. Har snakket med et par læger om risiko og den er lille. Er så også kun på fritidsbasis jeg er i gamet. Nok flere der vil sige det er dumt, og er det også, men elsker følsen i munden og den er bare lig nul med gummi på for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, for 5 minutter siden:

Helt sikkert det giver mening med at bruge gummi, specielt hvis man har mange gæster, så er der jo også en større risiko. MEN PERSONLIGT gør jeg det ikke, alene af den grund at jeg ikke kan lide latex i munden. Har snakket med et par læger om risiko og den er lille. Er så også kun på fritidsbasis jeg er i gamet. Nok flere der vil sige det er dumt, og er det også, men elsker følsen i munden og den er bare lig nul med gummi på for mig. 

og du er fantastisk til det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle piger bruger nok mest kondom, fordi de er bange for at manden pludselig skal komme i munden på dem, men bruger man kondom har jeg ihvertfald aldrig oplevet at skulle betale ekstra for at få lov til at komme i munden på pigen - og det rykker ikke anderledes i nosserne om det er med eller uden kondom.

Men har hun brugt glidecreme ved samleje fremfor naturlig spyt, kan det godt være hun lige foretrækker at skifte kondomet først ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, for 12 timer siden:

Okay, dem kender jeg ikke og har jeg ikke hørt om

Der var en klinikpige for år tilbage, der insisterede på slikkelapper.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...