Hop til indhold
StudineMILF

FALSK ANNONCE OPRETTET I MIT NAVN PÅ Massage 24-7

Recommended Posts

Hjælp søges !!! 

Er blevet gjort opmærksom på at en eller anden har oprettet en annonce på Massage 24-7 med mit gamle tlf.nr. samt 2 af mine billeder og

noget af min tekst. Jeg har skrevet til dem derinde men har intet hørt. En anden pige har 3 billeder på bl.a med hendes ansigt.

Hvad kan man ellers gøre bortset fra at skrive til deres email ? :-(

Dette er annoncen:

http://www.massage24-7.dk/bruger/1364/StudineMILF

Tak på forhånd

Vh

StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 7 minutter siden:

Hjælp søges !!! 

Er blevet gjort opmærksom på at en eller anden har oprettet en annonce på Massage 24-7 med mit gamle tlf.nr. samt 2 af mine billeder og

noget af min tekst. Jeg har skrevet til dem derinde men har intet hørt. En anden pige har 3 billeder på bl.a med hendes ansigt.

Hvad kan man ellers gøre bortset fra at skrive til deres email ? :-(

Dette er annoncen:

http://www.massage24-7.dk/bruger/1364/StudineMILF

Tak på forhånd

Vh

StudineMILF

Nu ved jeg ikke hvor længe der er gået, siden du kontaktede dem på mail. Men hvis de ikke svarer på din henvendelse, indenfor en rimelig tid. Så prøv at kontakt deres hostingudbyder og forklar dem problemet.

https://www.unoeuro.com/support.php

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dumle skrev, for 13 minutter siden:

Nu ved jeg ikke hvor længe der er gået, siden du kontaktede dem på mail. Men hvis de ikke svarer på din henvendelse, indenfor en rimelig tid. Så prøv at kontakt deres hostingudbyder og forklar dem problemet.

https://www.unoeuro.com/support.php

Jeg skrev i Mandags til dem og så idag men ja det vil jeg prøve og det jo tydeligt for enhver at det 2 forskellige kvinder når man ser annoncens billeder.

Tak for hjælpen Dumle :-)

Redigeret af StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliv ved med at skrive til dem, muligt at deres hostingudbyder kan hjælpe.

Det er bare ikke i orden at stjæle andres billeder :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 15 minutter siden:

Er blevet gjort opmærksom på at en eller anden har oprettet en annonce på Massage 24-7

De har selv oprettet annoncen, får at få det til at se ud som om sitet er mere brugt end det er og på den måde forsøger de at få pigerne til at tro at de skal bruge penge på at annoncere der.

Det kan også være for at få flere mænd til at klikke på sitet, så de kan score flere annoncekroner.

Du kan sende dem en regning for uberettiget brug af dine billeder :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden:

De har selv oprettet annoncen, får at få det til at se ud som om sitet er mere brugt end det er og på den måde forsøger de at få pigerne til at tro at de skal bruge penge på at annoncere der.

Det kan også være for at få flere mænd til at klikke på sitet, så de kan score flere annoncekroner.

Du kan sende dem en regning for uberettiget brug af dine billeder :-D

Nej det tror jeg ik de selv har gjort. Jeg fik en mail til min [email protected] som ligner den der står i annoncen som er [email protected] fra en mand der ville have en aftale og jeg undrede mig over at han ik skrev til den mail der stod i annoncen. Tror det er en jeg har afvist. Eller en der ikke kan lide mig. Jeg synes det sygt og gøre sådan noget. Men hende på de 3 af billederne har en anden annonce der er uoprettet derinde. Hun sku hedde Daniella og være fra Fyn. Ja de får sku en regning :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubert skrev, for 15 minutter siden:

Bliv ved med at skrive til dem, muligt at deres hostingudbyder kan hjælpe.

Det er bare ikke i orden at stjæle andres billeder :-(

Ja jeg kontakter hosten for tror de sover derinde :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 41 minutter siden:

Hjælp søges !!! 

Er blevet gjort opmærksom på at en eller anden har oprettet en annonce på Massage 24-7 med mit gamle tlf.nr. samt 2 af mine billeder og

noget af min tekst. Jeg har skrevet til dem derinde men har intet hørt. En anden pige har 3 billeder på bl.a med hendes ansigt.

Hvad kan man ellers gøre bortset fra at skrive til deres email ? :-(

Dette er annoncen:

http://www.massage24-7.dk/bruger/1364/StudineMILF

Tak på forhånd

Vh

StudineMILF

Den slags er desværre ikke ukendt.

Ejeren af m.a.s.s.a.g.e.p.l.u.s.dk (Roland) oprettede på sit site profilerne Borende X, Århuselsker og Bananas. Herefter begyndte han at skrive i deres navne, for til sidst at "smide dem ud", fordi de var blevet for grove.

Hverken Bananas eller jeg har haft kendskab til dette site og faldt nærmest over "udsmidningen" ved et tilfælde.

Så, kære Studinemilf, det er en branche, hvor alle kneb gælder, og kan man lave en ekstra grim og lemlæstende (vebal/moralsk) eftertackling, så er det bare fjong, og man sover med et smil om natten.

PS: Jeg har været nødt til at stave til Rolands site, for EG retter tilsyneladende automatisk fremmede adresser til Annoncelight. Det er hverken hensigtsmæssigt eller brugervenligt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Den slags er desværre ikke ukendt.

Ejeren af annoncelight.dk (Roland) oprettede på sit site profilerne Borende X, Århuselsker og Bananas. Herefter begyndte han at skrive i deres navne, for til sidst at "smide dem ud", fordi de var blevet for grove.

Hverken Bananas eller jeg har haft kendskab til dette site og faldt nærmest over "udsmidningen" ved et tilfælde. Så, kære Studinemild, det er en branche, hvor alle kneb gælder, og kan man lave en ekstra grim og lemlæstende (vebal/moralsk) eftertackling, så er det bare fjong, og man sover med et smil om natten.

Hvorfor tror du at Roland ejer AL ? Jeg tror det et andet site du taler om jeg ikke kan huske navnet på. Ved da godt at det sker af og til men det som undrer mig meget er at jeg ikke får svar fra ejerne af Massage 24-7. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 31 minutter siden:

Hvad skulle de få ud af at bruge dit gammel mobilnr? Det fatter jeg ikke.

Hej Ida

Jamen der bliver jo ikke svaret da jeg ikke bruger det mere. Mailen har jeg forsøgt og kontakte men den får jeg en fejlmeddelelse tilbage fra så det jo klart at budskabet måske er at andre skal blive irriterede på mig når jeg hverken kan svare kunderne når de sender sms eller mail. Det jo en eller anden som vil genere mig og måske hende den anden på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gider du ikke at lade være med at blande dig selv ind i alle mulige debatter Borende X når du skriver på din afsporende måde, selvom du havde lovet med bål og brand du ikke ville skrive mere. Du er vitterlig meget uinteressant selvom du tror detm modsatte, og alt om din person er uinteressant, du er yesterday news, det her drejer sig om forfalskning af annoncer og du kommer bare med dit sædvanlige snak om dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor tror du at Roland ejer AL ? Jeg tror det et andet site du taler om jeg ikke kan huske navnet på. Ved da godt at det sker af og til men det som undrer mig meget er at jeg ikke får svar fra ejerne af Massage 24-7. :shock:

Jeg har ikke skrevet Annoncelight. Herinde ændres enhver site-henvisning automatisk til AL Hvorfor ved jeg ikke. Det var derfor, jeg s.t.a.v.e.d.e til det med punktum imellem hvert bogstav. Den finte fanger den smarte reklameautomatik ikke.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Hej Ida

Jamen der bliver jo ikke svaret da jeg ikke bruger det mere. Mailen har jeg forsøgt og kontakte men den får jeg en fejlmeddelelse tilbage fra så det jo klart at budskabet måske er at andre skal blive irriterede på mig når jeg hverken kan svare kunderne når de sender sms eller mail. Det jo en eller anden som vil genere mig og måske hende den anden på billederne.

Ja der findes mange syge mennesker.

håber du får løst det problem.

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden:

Ja der findes mange syge mennesker.

håber du får løst det problem.

knus

Ja jeg ved det sku ikke Ida. Jeg ved bare at jeg ikke vil genere nogen. Jeg afviser mange og måske er det sådan en. 

Tak for dit indslag.

Kram

SM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 11 minutter siden:

Gider du ikke at lade være med at blande dig selv ind i alle mulige debatter Borende X når du skriver på din afsporende måde, selvom du havde lovet med bål og brand du ikke ville skrive mere. Du er vitterlig meget uinteressant selvom du tror detm modsatte, og alt om din person er uinteressant, du er yesterday news, det her drejer sig om forfalskning af annoncer og du kommer bare med dit sædvanlige snak om dig selv.

Jeg synes at alle har ret til at give deres besyv med her. Jeg søger jo bare lidt hjælp. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
StudineMILF skrev, for 6 minutter siden:

Jeg synes at alle har ret til at give deres besyv med her. Jeg søger jo bare lidt hjælp. ;-)

Det har de da og så må man også kommentere. Jeg synes bare det var mere interessant at holde sig til emnet om den falske annoncer og ikke hvad der sker på et tosseforum omkring noget helt andet end annoncer. 

Der findes flere debatter i øvrigt om piger der har været udsat for det samme som dig, vist også fra det sted. Prøv at søge dem ud, send de piger en pm, måske de kan hjælpe. Kan du ikke finde debatterne skal jeg gerne sende dem til dig i en pm.

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 10 minutter siden:

Det har de da og så må man også kommentere. Jeg synes bare det var mere interessant at holde sig til emnet om den falske annoncer og ikke hvad der sker på et tosseforum omkring noget helt andet end annoncer. 

Der findes flere debatter i øvrigt om piger der har været udsat for det samme som dig, vist også fra det sted. Prøv at søge dem ud, send den en pm, måske de kan hjælpe.

 

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal søge på dem henne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal søge på dem henne.

Skal jeg finde dem og sende dem i en pm ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
StudineMILF skrev, for 7 minutter siden:

Ja det kan du da godt gøre. Tak ;-)

:arrow:Det er gjort

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...