Hop til indhold
SexDrive

Amanda i Odense

Recommended Posts

Godaften gents

Jeg besøgte i eftermiddags denne skønne kvinde:

http://annoncelight.dk/showad/213656

Wow det var en fed oplevelse.

Amanda er en smuk og naturlig pige, omsorgsfuld og tjenstvillig.

Efter et hurtigt bad, hvorunder hun havde skiftet til et ret lækkert stykke lingerie, bad hun mig lægge mig på sengen.

>herunder følger en grundig beskrivelse af forløbet, så er du ikke til det, skal du stoppe med at læse nu og gå direkte til afsnittet "De tørre facts"<

Amanda kravlede op på sengen fra fodenden med et skælmsk "nu spiser jeg dig"-udtryk i øjnene, og det gjorde hun så :)

Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville klæde hende af inden jeg kom, men det hun gjorde ved lillemandsen var sgu så rart at hun fik lov at gøre det færdigt.

Da jeg havde sundet mig lidt, og hun beredvilligt havde tørret mig af, spurgte hun om jeg ville have massage.

Og her gjorde jeg noget jeg aldrig har gjort før... Jeg sagde: "nej! ...jeg vil hellere kysse dig over hele kroppen", og det gjorde jeg så... Undervejs fik jeg krænget undertøjet af hende, og endte med at slikke hende (længe) til hun kom.

Så skal jeg da lige love for at der kom gang i den lille tiger :)

Jeg rejste mig fra sengen for at tørre sved og... af ansigtet (det var en varm dag)

Og mens jeg stod der og strittede... Krængede hun et kondom på mig og smed sig på sengen.

Jeg trængte ind i hende liggende flat på maven, hun var sjaskvåd, og dejligt stram. Jeg stødte dybt og kraftfuldt til hun kom (igen!!) ((Jeg må virkelig have haft en god dag))

Jeg rullede ned fra hende, lagde mig på ryggen, og bad hende ride mig. Det blev en "reverse cowboy" med en fabelagtig udsigt.

Hun gjorde det godt, og vildt og blidt, og... og... så kom jeg.

Bagefter talte vi længe og utvungent om alle mulige ting, hvilket faktisk var ret hyggeligt (det har jeg heller aldrig oplevet før)

Amanda er en stjerne!

De tørre facts:

Jeg betalte 1500 for en time

Værelset var relativt stort og nydeligt 

Billederne er ægte

Brysterne er ægte og meget rare :) 

Vil jeg besøge hende igen? Helt sikkert, lige så snart jeg får råd. Egentlig ville jeg helst bare flytte ind hos hende :) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en rigtig god dag/ oplevelse. 

Har skrevet til hende, og fik ét hurtigt svar. Nu er det ikke muligt at sende flere beskeder til det nr. Alle andre men ikke hende. Var du ude for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
The human skrev, for 8 timer siden:

Lyder som en rigtig god dag/ oplevelse. 

Har skrevet til hende, og fik ét hurtigt svar. Nu er det ikke muligt at sende flere beskeder til det nr. Alle andre men ikke hende. Var du ude for det?

Maybe it's better to call. There may be problems with the operator, and sometimes simply text messages don't arrive:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...