Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Mit helt store turn on, er piger der ikke er så høje, 1.55 - 1.65.

Nu skriver pigerne desvære ikke altid deres højde, så jeg ville høre om nogen herinde kender til piger i den længde :-D?

TrineMuz er lige den rette højde men det er mig kropumuligt at få det til at passe ind når hun er på Sjælland.

Hilsen Jens.

Redigeret af jens69

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, for 28 minutter siden:

Hej

Mit helt store turn on, er piger der ikke er så høje, 1.55 - 1.65.

Nu skriver pigerne desvære ikke altid deres højde, så jeg ville høre om nogen herinde kender til piger i den længde :-D?

TrineMuz er lige den rette højde men det er mig kropumuligt at få det til at passe ind når hun er på Sjælland.

Hilsen Jens.

Jeg er selv 1.49 og jeg ved der er en anden hvor jeg arbejder der heller ikke er særlig høj.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er selv 1.49 og jeg ved der er en anden hvor jeg arbejder der heller ikke er særlig høj.. 

Hej Jeniffer

Det lyder da vildt dejligt. Er du kun på arbejde om lørdagen? Lørdag er ikke en god dag for mig.

Jens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læser også med på tråden og tænder ligesom trådstarter også på de lave piger.

Hvad jeg kan se af data så er Kimmie en del højere end Jennifer og Emalie.  Men to at vælge mellem samme sted er næsten for fristende. Specielt når de er så lækre begge to.  Jennifers mund er jo helt kunst !! :)  Kunne ikke være skåret og formet bedre de læber og den indbydende lille mund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, for 4 timer siden:

Hej Jeniffer

Det lyder da vildt dejligt. Er du kun på arbejde om lørdagen? Lørdag er ikke en god dag for mig.

Jens

Jeg er også på vagt om søndagen hos Eventyrpigerne.. Og så har jeg en enkel onsdags vagt hos Eventyrpigerne på onsdag men ellers er der kun weekends vagter jeg har da jeg til daglig bor i Sønderjylland og studerer der.. Hehe.. 

Men jeg håber da at du kan finde tiden til at kigge forbi på et tidspunkt;-)..

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 3 timer siden:

Læser også med på tråden og tænder ligesom trådstarter også på de lave piger.

Hvad jeg kan se af data så er Kimmie en del højere end Jennifer og Emalie.  Men to at vælge mellem samme sted er næsten for fristende. Specielt når de er så lækre begge to.  Jennifers mund er jo helt kunst !! :)  Kunne ikke være skåret og formet bedre de læber og den indbydende lille mund.

Mange tak for de søde ord.. Hehe.. Få faktisk tit komplimenter for min mund, min bagdel og mine meget små størrelse 33 fødder.. Hahaha.. 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Jeg er også på vagt om søndagen hos Eventyrpigerne.. Og så har jeg en enkel onsdags vagt hos Eventyrpigerne på onsdag men ellers er der kun weekends vagter jeg har da jeg til daglig bor i Sønderjylland og studerer der.. Hehe.. 

Men jeg håber da at du kan finde tiden til at kigge forbi på et tidspunkt;-)..

Knus Jennifer

Øv. Du er simpelthen min drømme pige. Jeg kan aldrig om weekenden.

Jens

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Mange tak for de søde ord.. Hehe.. Få faktisk tit komplimenter for min mund, min bagdel og mine meget små størrelse 33 fødder.. Hahaha.. 

Knus Jennifer

Det er synd kun at nævne mund, bagdel og fødder.....der er mange flere lækre elementer ved Jennifer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, for 2 timer siden:

Øv. Du er simpelthen min drømme pige. Jeg kan aldrig om weekenden.

Jens

Mega øv bøv ja.. Sætter altid pris på jer mænd der sætter pris på os lave piger.. Hehe.. Men skulle det på et tidspunkt kunne "presses ind" må du endelig smide en besked;-)..

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...