Hop til indhold
Vive La

Sex

Recommended Posts

Hej piger og drenge

 

Det kan godt være jeg virker lidt små skør, men det gør mange indenfor branchen. Det vigtigste er for mig udover LSD flyveselskab ( :-) ) at I forstår jeg faktisk synes alle piger ( særligt pigerne ) er unikke og deres dumme mænd kan bare betale ved kasse 1.

Og dog....Der findes et besnærende og mangfoldigtfoldigt aktivt og stræbsomt liv som ikke indgår i nogle katastrofe og hurtig fremstiling af SexEpedimi, så lyt til Globalt dræber mikrober / organismer i videnskabeligt og sammensat i sex-realitet,så virker alt totalt smukt-.

Altså Ungå.

Sex uden kondom,

Dyrk det bedste,

Det hårdeste,

Det blødeste,

Det mest visionære.

Det subjektive,

Bedst objektivt.

Bedst sammen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Okay du har leveret nogle rimeligt sære emner i din korte tid herinde... men denne her den tager 1. pladsen - jeg er muligvis små dum, det er blevet påstået nok gange til at der muligvis ligger lidt vægt bagved... men hvad f*** er pointen med dit skriv? 

Begrebet troll, tror jeg er ret passende, og det du vil have er "reaktioner" helst negative. Hvis dette er tilfældet, så må jeg erkende at jeg er gået i fælden... men mest fordi jeg ikke helt forstår hvad du skriver... eller hvad du vil. Det er en lidt rodet kombination af synonymordbogen og en række egen kreationer, sammensat giver det ikke meget mening for mig.

MvH

Ham der hverken betaler ved kasse 1 eller 2... er mest til selvbetjening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dig

Er det ikke sørgeligt og tage 1 pladsen for dit uanet syn?

Jeg synes faktisk du er dum....Og mere end dum. Hvad ønsker du og bevise? Der findes masser af piger / kontra kvinder der ikke tør udleve deres tanker grundet så SELVEGOCENTRERET tanker og person som dig.

 

Begrebet troll ? Hvorfor tænker du på det og nu skal jeg være ærlig, Du er da årsag til vi skjuler os....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 10 minutter siden:

Okay du har leveret nogle rimeligt sære emner i din korte tid herinde... men denne her den tager 1. pladsen - jeg er muligvis små dum, det er blevet påstået nok gange til at der muligvis ligger lidt vægt bagved... men hvad f*** er pointen med dit skriv? 

Begrebet troll, tror jeg er ret passende, og det du vil have er "reaktioner" helst negative. Hvis dette er tilfældet, så må jeg erkende at jeg er gået i fælden... men mest fordi jeg ikke helt forstår hvad du skriver... eller hvad du vil. Det er en lidt rodet kombination af synonymordbogen og en række egen kreationer, sammensat giver det ikke meget mening for mig.

MvH

Ham der hverken betaler ved kasse 1 eller 2... er mest til selvbetjening.

Jeg er også helt blank. Aner ikke hvad han snakker om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hmmmmmm.....troede du var ude og få sol på ballerne, måske et lille solstik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Vive La skrev, for 1 minut siden:

Hej Dig

Er det ikke sørgeligt og tage 1 pladsen for dit uanet syn?

Jeg synes faktisk du er dum....Og mere end dum. Hvad ønsker du og bevise? Der findes masser af piger / kontra kvinder der ikke tør udleve deres tanker grundet så SELVEGOCENTRERET tanker og person som dig.

 

Begrebet troll ? Hvorfor tænker du på det og nu skal jeg være ærlig, Du er da årsag til vi skjuler os....

Haha hvor er det fedt :) Tak, og jo dum må du meget gerne kalde mig - når man tager afsenderen i betragtning er det jo nærmest et kompliment :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Dont feed the troll...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 1 minut siden:

Hmmmmmm.....troede du var ude og få sol på ballerne, måske et lille solstik.

Det var jeg faktisk også, men skrev dette emne med solstik på R....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da næsten ved at være for meget...jeg jar ligger på min båd og bar nydt solen...

Så sidder der en eller anden pik-spiller og vil sprøjte ud over hele maskinerieriet....sådan rigtig vådt og hvidt <.-<9

<<<<kys....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omhalløj.

Jeg har ligget på min båd, men gider da ikke hører min veninde bliver hældt ud.

Hyg jer drenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at ringe tik dem, de må tro jeg er komplet sinsyg. Hvordan kan Tine få adgang til min pc, har skrevet til dem, men jeg skal møde på medicinsk 107E kl 23, så håber virelige jeg hører fra dem. Elllers går jeg amok på hende tine, har gjort alt for alt hjælpe. I skal ikke bruge min bærbar. Sne

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vive La skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har forsøgt at ringe tik dem, de må tro jeg er komplet sinsyg. Hvordan kan Tine få adgang til min pc, har skrevet til dem, men jeg skal møde på medicinsk 107E kl 23, så håber virelige jeg hører fra dem. Elllers går jeg amok på hende tine, har gjort alt for alt hjælpe. I skal ikke bruge min bærbar. Sne

 

Er du sikker på, at du har det sådan rigtig godt? 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 13 minutter siden:

.. I want what she's havin...

The problem is she forgot to take them...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen gange må jeg undres over, at uanset hvor heftige udfordringer nogen render rundt, så finder de åbenbart en vis form for tryghed og lindring ved at smutte ind i det seksuelle univers. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melkor1973 skrev, for 34 minutter siden:

Årets sjoveste og måske tragiske tråd.

Ved det er ufint.... men jeg grinte så tårerne flød

Jeg morer mig overhovedet ikke. Og trådstarters kommentar til Sparkster har jeg rapporteret. Det giver ingen mening det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...