Hop til indhold
StudineMILF

Sletning af Følgere

Recommended Posts

Hej Moderator-team

Kan det passe at man ikke selv kan slette de personer som følger en ? :shock:

Håber det ok jeg spørger her, og det ikke fordi jeg ønsker at slette nogle af mine søde følgere. Var bare lidt nysgerrig. ;-)

Vh

StudineMILF 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

hmmmm.....undskyld min uvidenhed, men hvad er en følger ????

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Grækeren skrev, for 5 minutter siden:

hmmmm.....undskyld min uvidenhed, men hvad er en følger ????

du har ellers 4 personer som følger dig, du kan se med på din profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
legesyg skrev, Lige nu:

du har ellers 4 personer som følger dig, du kan se med på din profil

ok...og hvad kan de ????  er nogle af dem piger ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det ville jeg også vide? Altså hvis der er en der følger en, kun for at være en pain in the ass, hvad gør man så? Kan man blokere dem, så de kan lade en være i fred?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Grækeren skrev, for 3 minutter siden:

ok...og hvad kan de ????  er nogle af dem piger ????

Der er en GP og vist nok en anden pige

Så vidt jeg ved, så er det eneste at de får en notifikation når du har skrevet et indlæg, måske også når at du er online (det er jeg i tvivl om)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 9 minutter siden:

ok...og hvad kan de ????  er nogle af dem piger ????

"Er nogen af dem piger???" :lol: (og ja ;) )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
legesyg skrev, for 4 minutter siden:

Der er en GP og vist nok en anden pige

Så vidt jeg ved, så er det eneste at de får en notifikation når du har skrevet et indlæg, måske også når at du er online (det er jeg i tvivl om)

takker...elsker piger, vil gerne byde dem på en kop kaffe :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

"Er nogen af dem piger???" :lol: (og ja ;) )

 

kan mærke det bliver min dag i dag :)..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Grækeren skrev, for 3 minutter siden:

takker...elsker piger, vil gerne byde dem på en kop kaffe :-P

De piger som er herinde er vist til stærkere sager end blot kaffe ;-)  (jeg mener ikke alkohol :-D  )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
legesyg skrev, for 1 minut siden:

De piger som er herinde er vist til stærkere sager end blot kaffe ;-)  (jeg mener ikke alkohol :-D  )

jooooo....der er selvfølgelig kage til, det skal nok blive hyggeligt :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Grækeren skrev, for 1 minut siden:

jooooo....der er selvfølgelig kage til, det skal nok blive hyggeligt :-P

en kage som er stærkere end kaffe, selv om jeg rejser meget i Thailand, så har jeg endnu ikke smagt chili-kage (gem et stykke til mig)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Hej Moderator-team

Kan det passe at man ikke selv kan slette de personer som følger en ? :shock:

Håber det ok jeg spørger her, og det ikke fordi jeg ønsker at slette nogle af mine søde følgere. Var bare lidt nysgerrig. ;-)

Vh

StudineMILF 

Du kan fravælge at folk følger dig som helhed (alle), men umiddelbart ikke den enkelte.

 

Ida sunshine skrev, 1 time siden:

Ja det ville jeg også vide? Altså hvis der er en der følger en, kun for at være en pain in the ass, hvad gør man så? Kan man blokere dem, så de kan lade en være i fred?

Du kan ignorere en bruger. Hold musen hen over en brugers navn, og den lille kasse popper op, her har du ignorer muligheden. Præcis hvad den gør kan jeg ikke svare på, har ikke været nødsaget til at bruge den ;-) Men det er vel nemt at teste :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, Lige nu:

Du kan fravælge at folk følger dig som helhed (alle), men umiddelbart ikke den enkelte.

 

Du kan ignorere en bruger. Hold musen hen over en brugers navn, og den lille kasse popper op, her har du ignorer muligheden. Præcis hvad den gør kan jeg ikke svare på, har ikke været nødsaget til at bruge den ;-) Men det er vel nemt at teste :P

True, det gør at man ikke kan se brugere, men den bruger kan jo stadig godt se en?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

True, det gør at man ikke kan se brugere, men den bruger kan jo stadig godt se en?

Men er det relevant at han/hun kan se dig, når deres aktivitet ikke dukker op længere? (spørger af nysgerrighed)

Som sagt har jeg ikke benyttet det, så aner ikke i hvilket omfang eller hvordan personen ikke længere er synlig. Hvis en bruger er til irritation eller provokation, så er der vel os muligheden at be admin teamet om at træde til med en opsang eller evt. konsekvens hvis personen ikke arter sig (spanking er nok en dum idé, måske han/hun kan li det :D). Det er jo ikke noget nyt at nogle mennesker desværre mister deres sans for opførsel og pli når de sætter sig bag skærmen :-( Men så er det jo godt at vi stadigt er en masse brugere der har det sjovt herinde uden det går ud over andre  :)

Vi burde jo lukke ned og gå ud i det fantastiske vejr.... hjernen vil, kroppen siger sofa.... godt det er weekend ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, for 47 minutter siden:

Du kan fravælge at folk følger dig som helhed (alle), men umiddelbart ikke den enkelte.

 

Du kan ignorere en bruger. Hold musen hen over en brugers navn, og den lille kasse popper op, her har du ignorer muligheden. Præcis hvad den gør kan jeg ikke svare på, har ikke været nødsaget til at bruge den ;-) Men det er vel nemt at teste :P

 

Tass skrev, for 47 minutter siden:

Du kan fravælge at folk følger dig som helhed (alle), men umiddelbart ikke den enkelte.

 

Du kan ignorere en bruger. Hold musen hen over en brugers navn, og den lille kasse popper op, her har du ignorer muligheden. Præcis hvad den gør kan jeg ikke svare på, har ikke været nødsaget til at bruge den ;-) Men det er vel nemt at teste :P

Tak for info :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, for 39 minutter siden:

Men er det relevant at han/hun kan se dig, når deres aktivitet ikke dukker op længere? (spørger af nysgerrighed)

Som sagt har jeg ikke benyttet det, så aner ikke i hvilket omfang eller hvordan personen ikke længere er synlig. Hvis en bruger er til irritation eller provokation, så er der vel os muligheden at be admin teamet om at træde til med en opsang eller evt. konsekvens hvis personen ikke arter sig (spanking er nok en dum idé, måske han/hun kan li det :D). Det er jo ikke noget nyt at nogle mennesker desværre mister deres sans for opførsel og pli når de sætter sig bag skærmen :-( Men så er det jo godt at vi stadigt er en masse brugere der har det sjovt herinde uden det går ud over andre  :)

Vi burde jo lukke ned og gå ud i det fantastiske vejr.... hjernen vil, kroppen siger sofa.... godt det er weekend ;)

Imens i har siddet herinde og snakket i min tråd :D så har jeg fået været ude i det dejlige vejr og købt mig en støvsuger. Nu mangler jeg bare en mand der kan støvsuge herhjemme :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 2 timer siden:

hmmmm.....undskyld min uvidenhed, men hvad er en følger ????

Det er en, der automtisk får besked, når du har begået et nyt indlæg, fordi vedkommende finder dig særligt interessant. Det er så noget, man aktivt skal tilmelde sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 11 minutter siden:

Imens i har siddet herinde og snakket i min tråd :D så har jeg fået været ude i det dejlige vejr og købt mig en støvsuger. Nu mangler jeg bare en mand der kan støvsuge herhjemme :shock:

Javel, en mand, der kan støvsuge for dig? Men en støvsuger kan vel også bruges på en anden måde? Det har du måske ikke tænkt på?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Javel, en mand, der kan støvsuge for dig? Men en støvsuger kan vel også bruges på en anden måde?

:D den var god BX 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
StudineMILF skrev, for 13 minutter siden:

Imens i har siddet herinde og snakket i min tråd :D så har jeg fået været ude i det dejlige vejr og købt mig en støvsuger. Nu mangler jeg bare en mand der kan støvsuge herhjemme :shock:

Hvis du finder ham, så send ham lige herhen efterfølgende, her trænger os :D Så tar jeg en tur ud i det blå på motorcyklen imens :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, for 22 minutter siden:

Hvis du finder ham, så send ham lige herhen efterfølgende, her trænger os :D Så tar jeg en tur ud i det blå på motorcyklen imens :mrgreen:

:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...