Hop til indhold
Kisbye

Søger Thai masssage 4 hænder med happy end til 500-700 kr

Recommended Posts

Hej alle sammen derude.

Håber at der er en, som kan hjælpe lidt, som skullle være klogere end mig.

Jeg er vild med 1 times massage med to massører (fire hænder). Den billigste pris for 1 time massage ligger normalt på 300 kr. -  derfor synes jeg det er fair, at to massører burde give lidt ekstra rabat, og derfor koste 500. (Dette er et MUST, men det kunne være fedest hvis det kunne fås billigere... ) !! 
Det som jeg selv har erfaring med er Apex Siam klinikken, som tilbyder denne pris.

Søger også nogle som giver happy end, med en maks pris på 200. (Dette er ikke et krav, dog en ekstra bonus.)

Tænkte I andre kunne dele jeres erfaringer, og eventuelt, som jeg aller mest håber på, har kendskab til nogen, som giver et billigere og bedre tilbud!!

Hilsen Kisbye.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Halløj kisbye...

Hvorfor er det du skal ha rabat..?

Giver du din chef rabat hvis du skal arbjede extra eller skal lave noget arbjede hvor man får tillæg for og udføre det arbjede..??  Men om du får 2 eller 4 hænder hvad gør dig og din pik så godt siden du kan tillade dig og sige du vil ha rabat-?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I stedet for at svare "det er umuligt", hvad med at lade denne her tråd være mere åbent.

Det kunne da være super vildt hvis der var en der skrev "Selvfølgelig kan du det, du skal bare ringe til XXXX"

 

Det er tit at jeg har læst en Efterspørgelse og tænkt det skal jeg også prøve.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Puha man skal altså godt nok sluge sin harme lidt en gang i mellem herinde.. Hahaha.. 

Tænker som så mange andre "Hvorfor skulle de give dig rabat.?"..

-Jennifer

Jeg er også træt af nærigrøve, der vil have alting uden at betale for det! Eller måske er Kisbye bare et hit blandt pigerne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

det er nok et spørgsmål om hvilken tid på dagen du vælger!

 

Og prismæssigt er det vel fair nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Giflen skrev, for 7 timer siden:

I stedet for at svare "det er umuligt", hvad med at lade denne her tråd være mere åbent.

Det kunne da være super vildt hvis der var en der skrev "Selvfølgelig kan du det, du skal bare ringe til XXXX"

 

Det er tit at jeg har læst en Efterspørgelse og tænkt det skal jeg også prøve.

 

Kan man være mere enig?

Har du selv et godt bud på, hvem denne "xxxx" kunne være?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25
Kisbye skrev, for 16 timer siden:

Hej alle sammen derude.

Håber at der er en, som kan hjælpe lidt, som skullle være klogere end mig.

Jeg er vild med 1 times massage med to massører (fire hænder). Den billigste pris for 1 time massage ligger normalt på 300 kr. -  derfor synes jeg det er fair, at to massører burde give lidt ekstra rabat, og derfor koste 500. (Dette er et MUST, men det kunne være fedest hvis det kunne fås billigere... ) !! 
Det som jeg selv har erfaring med er Apex Siam klinikken, som tilbyder denne pris.

Søger også nogle som giver happy end, med en maks pris på 200. (Dette er ikke et krav, dog en ekstra bonus.)

Tænkte I andre kunne dele jeres erfaringer, og eventuelt, som jeg aller mest håber på, har kendskab til nogen, som giver et billigere og bedre tilbud!!

Hilsen Kisbye.

Svar søges hvorfor er det du vil ha rabat??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skulle jeg ikke ville have rabat.. 2 for 1's pris er jo ikke unormalt ;)

Jeg er kunde og søger det billigste og bedste. Ja man får hvad man betaler for. Men der er nogen, som ikke kan/gider betale så mange penge. Plus, så er jeg bare en nærrigrøv :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kisbye skrev, for 1 time siden:

Hvorfor skulle jeg ikke ville have rabat.. 2 for 1's pris er jo ikke unormalt ;)

Jeg er kunde og søger det billigste og bedste. Ja man får hvad man betaler for. Men der er nogen, som ikke kan/gider betale så mange penge. Plus, så er jeg bare en nærrigrøv :P

To for ens pris er ikke underligt når man snakker en reel vare nej.. Nu snakker vi mennesker her.. Du få jo heller ikke to håndværkere for en håndværkerspris.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men igen så skal jeg slet ikke blande mig i dine krav og du kan for sin hvis eftersøge hvad du begærer og det skal du da også bare.. Jeg følte mig måske en smule krænket på min branches vegne fordi vi hører det faktisk overraskende tit den med rabat og det er virkelig et krænkende og ydmygende spørgsmål.. Ringede du til mig og spurgte sådan der så smed jeg røret på og kalde dig alverdens ukvemsord.. Hahaha.. Men igen så det ikke sådan en som mig du søger så jeg kan være ligeglad hvilket jeg i bund og grund også er.. Men måske så en anden gang find på en bedre mere anstændig formulering.. Håber du finder hvad du søger:-D.. 

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaee, jeg får vel en slags rabat hos Dokkun.
Normal pris for en times oliemassage er 400,- og jeg kommer ofte for en firehånds to timers seance, hvor jeg kun bliver afkrævet 1200,-.

Dertil kommer selvfølgelig hvad jeg må ønske af tillægsydelser. De er ren dobbelt op - til gengæld er nydelsen mere end firedoblet ;)

Da pigerne oftest højst får halvdelen af massageprisen, syntes jeg at man skal passe på med at pigen føler sig "udnyttet" - det kan være medvirkende til at hun "udnytter" kunden.

Redigeret af Nielsen Tonajt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er I ikke lidt hårde ved den stakkels mand? Det er vel ok at være sparsommelig :D

Jeg har oplevet dét, du ønsker hos Katin på Borups Plads, men nok kun fordi jeg er en af hendes første og faste kunder, som hun lige ville forkæle den dag. Jeg havde min sædvanlige aftale til 400 kr. for en time OM med HJ, men da jeg lå der, afklædt og afslappet, så kom hun ind med en veninde og gik i gang med 4 hands. Dejligt, men ærligt, så gad jeg ikke selv betale ekstra for det. Jeg er godt tilfreds med Katins to hænder. Og du finder ikke nogen reel massage billigere end hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der vil altid findes mennesker der mener at det er deres ret til at køre i Mercedes, men kun vil betale for en dacia......

Det er oftes også de mennesker der senere skriver negative anmeddelser af luderne, fordi de ikke kan forstå at den østeuropæiske pige han lige havde betalt 450 kroner for en times samleje med anal, ikke smilte til ham

selvfølgelig har man lov til st være en nærrig røv, men alle andre har også lov til at syntes at man så er en klaphat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...