Hop til indhold
Guest alphaman

c-date oplevelse - erfaringer?

Recommended Posts

Guest alphaman

Hej EG,

Er der nogen her, der har oplevet noget lignende dette? På c-date.dk har jeg en profil, og fik henvendelse i eftermiddag fra en pige på 31, som var så hed og horny, at hun i al desparation ville fat i - ja, hvem-som-helst - i dette tilfælde faldt hun så over min profil. Vi skrev lidt frem og tilbage, og hun sporede mere og mere samtalen ind på at udveksle mail, hvorefter hun sendte mig 4 fede billeder i sexet og påklædt tilstand. En absolut godte, men kommer det spooky: inden vi evt. skulle mødes, ville hun have, at jeg registrede mig i et foretagende, der har med "ONLINE SECURITY CONFIRM ID" at gøre. En slags sikkerhedssystem, som skulle beskytte hende, hvis nu jeg var en kedelig karl, som kun ville hende det ondt.

Jeg ville ikke med i dette; alarmklokkerne ringer endnu, men kan ikke lade være med at spekulere på sagen. Pigen så ud som en drøm, men pris ku være høj. Så hun måtte smutte, selvom jeg intet har at skjule. Tilbød at mødes på isbaren, hvor der lige nu er mindst 100 vidner, men lige meget hjalp min snak. Blev jeg næsten taget ved næsen, eller var jeg bare dum?

Så er der nogen herinde, som har erfaringer med noget lignende?

Alphaman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest alphaman

Hun hævdede at være fra Australien, og kommunikation på engelsk. Men klik på linket til det der SECURITY kunne ha givet problemer. Har "snakket" med fuskere/robotter før, og samtalen lignede slet ikke den stil. På den anden side var det lidt for påtagende direkte, at hun ville ha både kølle, 69 og sjakvåde trusser.

Redigeret af alphaman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Lyder som en ret god måde at komme i knibe på den kedelige måde. Godt du trak dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

C-date er noget fusk. Jeg havde også en profil derinde, og jeg fik omkring 30 robotmeddelelser om dagen, fra første øjeblik min profil var synlig...Fanme nogle desperate topmodeller!!!

Da jeg så ville slette min profil, fandt jeg ud af, at dette udelukkende kan lade sig gøre via fax!!!

Hmmm...hvor finder man en fax i dag?? Jeg prøvede alle biblioteker i miles omkreds - no luck. Til sidst fandt jeg en butik i byen, der havde en fax, og gerne hjalp mig med kniben...Vi faxede til Luxemborg!! - men den gik igennem og allerede dagen efter fik jeg en bekræftelsesmail, på at jeg var slettet fra deres register, så hvad det angik er de sådan set reelle nok.

Jeg har dog spærret min konto for fremtidige træk fra dem for en sikkerheds skyld.   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, 1 time siden:

Da jeg så ville slette min profil, fandt jeg ud af, at dette udelukkende kan lade sig gøre via fax!!!

En god regel før man opretter sig på div. datingsites - er altid at finde ud af hvordan man sletter sin profil igen - hvis man ikke umiddelbart kan finde en vejledning til dette - og hvis det er meget besværligt, skal man finde et andet mere seriøst datingsite.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
girl, curious skrev, for 5 timer siden:

Obvious identity fraud/theft scam. Don't make decisions while horny.

That is good advice... could have spared me a marriage

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder lidt som min oplevelse på Hemmeligsexkontakt.com

Jeg må være uhørt lækker, for 5-10 lamsebamser vil have min krop hver dag - det er dog ikke lykkedes at mødes med nogen af dem endnu :-(

Robot- eller anden fusk meddelelser - godt du slettede!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 13 timer siden:

En god regel før man opretter sig på div. datingsites - er altid at finde ud af hvordan man sletter sin profil igen - hvis man ikke umiddelbart kan finde en vejledning til dette - og hvis det er meget besværligt, skal man finde et andet mere seriøst datingsite.

Jeg er meget erfaren, forsigtig og besindig, når jeg bevæger mig på nettets motorveje, tro mig, og dette undersøgte jeg også inden indmeldelse, og der stod at man til hver en tid kunne opsige abonnementet, og hvis man gjorde det indenfor de første 14 dage, ville de endda refundere det betalte beløb som udgjorde 3 måneders abonnement. Hvilket jeg ikke er i tvivl om at de vil, men de "glemte" bare at meddele at opsigelsen skulle ske på fax. Dette står dybere inde i "kontrakten" som jeg ikke umiddelbart havde for øje da jeg meldte mig ind.....

Jeg var umiddelbart hårdt arbejdsramt i de første tre uger af abonnementet, og har en webmail til sådanne formål. så jeg anede ikke uråd før jeg så alle de "interesserede" som havde kontaktet mig.... 

Men fair nok - deres system for udmeldelse virker - hvis man kan finde en fax... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, for 1 minut siden:

hvis man kan finde en fax.

Jeg mener altså at jeg tidligere har kunnet sende en fax fra en alm. PC - men det er mange år siden - tror det var noget med et spc. site, der oversatte det til en fax og sendte den, men jeg må blank indrømme at jeg ikke husker det præcist - kun at jeg blev nødt til at bruge det fordi min fax ikke duede længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Jeg mener altså at jeg tidligere har kunnet sende en fax fra en alm. PC - men det er mange år siden - tror det var noget med et spc. site, der oversatte det til en fax og sendte den, men jeg må blank indrømme at jeg ikke husker det præcist - kun at jeg blev nødt til at bruge det fordi min fax ikke duede længere.

Ja, det tænkte jeg også - men i dette tilfælde kan du downloade en pdf, som du skal printe ud, og skrive med kuglepen hvorfor du ønsker at udmelde dig, samt påføre dato og underskrift og derefter faxe den. Og de "fax-sider" jeg fandt på nettet, kostede det omkring 50-100 kr. for at faxe en udenlandsk fax til Luxemborg + man skulle opgive alverdens oplysninger. Men det kan være jeg ikke ledte godt nok. Ydermere forbeholdt C-date sig retten til at ignorere faxen, hvis den ikke kan læses - og det ved man jo ikke hvis en ukendt trediepart sender den for én, om den kan! ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
alphaman skrev, den 25/8/2016 at 18:47:

at jeg registrede mig i et foretagende, der har med "ONLINE SECURITY CONFIRM ID" at gøre

det en anden måde at bede om dine kortoplysninger samt billed af dit nem-id kort.

c-date.dk og .com er fusk

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

var på C-date ganske kort på et tidspunkt. Nok som en af de ganske få rigtige kvinder. Måtte i hvert fald konstatere at de få jeg skrev med var yderst mistroiske og svære at overbevise om, at jeg faktisk var ægteDerfor smuttede jeg hurtigt igen.

Foenemmer i det hele taget på mange forskellige forums, at der er alt for mange fakes af begge køn. Kedelig tendens. Ved sgu ikke lige hvad det er, at man får ud af at tage røven på en, som er seriøst interesseret og gir noget af sig selv og er seriøs. Vil ikke lyde pigesur, men det gør sgu lidt avs hver gang. Heldigvis er jeg god til at ryste skuffelsen af mig og ikke bære nag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...