Hop til indhold
atuso

Frodige Josefine Aarhus

Recommended Posts

Hej Alle!

Så blev det min tur, til at anmelde en GP'er!

Jeg har nu en del gange, haft en kæmpe fornøjelse i at have besøg/ mødtes med Joaefine! Sjællendt har jeg mødt en som er så glad for at sutte pik, og må tilstå at jeg har ALDRIG mødt en der sutter så godt! De fleste gange har jeg mødt Josefine i en skov, eller i bilen på en rasteplads! Husker engang ude i skoven hvor hun bare smider sig på huk, flår min pik ud af bukserne og begynder og sutte som en gal! At se hvordan hun nyder at spermen løber ned i hendes hals!! Det er det hele værd! Har man fornøjelsen af en seng, kan jeg anbefale at man leger forsigtigt med hendes brystvorter! De er fantastiske! Og mega følsomme! Jeg har flere gange fået hende til at komme ved at slikke eller lege med dem! Efterfølgende at trænge op i hendes, SJASK VÅDE FISSE. Jeg holder ikke ret længe! Det er uhyggeligt hvor meget hun kan tænde mig! 

 

Jeg ville egentlig helst ikke at i andre kender hende! Noget vil man helst forsøge at have for sig selv! Men gør jer selv den tjeneste at lave en aftale med hende! Så vil i give mig ret i min anmeldelse! 

 

Jeg kommer helt sikkert igen og igen! Og hun er også til at betale sig fra!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er Josefine, der vist også kalder sig Kinky Josefine, så kan jeg helt bekræfte din oplevelse. Hun elsker pik og giver du hende en omgang fransk også, så er hun virkelig tændt.

Jeg har ikke besøgt hende længe, sidst gav jeg 800, uden at kigge på klokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HappyYoungster
atuso skrev, for 1 time siden:

Hej Alle!

Så blev det min tur, til at anmelde en GP'er!

Jeg har nu en del gange, haft en kæmpe fornøjelse i at have besøg/ mødtes med Joaefine! Sjællendt har jeg mødt en som er så glad for at sutte pik, og må tilstå at jeg har ALDRIG mødt en der sutter så godt! De fleste gange har jeg mødt Josefine i en skov, eller i bilen på en rasteplads! Husker engang ude i skoven hvor hun bare smider sig på huk, flår min pik ud af bukserne og begynder og sutte som en gal! At se hvordan hun nyder at spermen løber ned i hendes hals!! Det er det hele værd! Har man fornøjelsen af en seng, kan jeg anbefale at man leger forsigtigt med hendes brystvorter! De er fantastiske! Og mega følsomme! Jeg har flere gange fået hende til at komme ved at slikke eller lege med dem! Efterfølgende at trænge op i hendes, SJASK VÅDE FISSE. Jeg holder ikke ret længe! Det er uhyggeligt hvor meget hun kan tænde mig! 

 

Jeg ville egentlig helst ikke at i andre kender hende! Noget vil man helst forsøge at have for sig selv! Men gør jer selv den tjeneste at lave en aftale med hende! Så vil i give mig ret i min anmeldelse! 

 

Jeg kommer helt sikkert igen og igen! Og hun er også til at betale sig fra!!

 

Kan man se hende et sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunden

Jeg kan kun give Atuso ret i, at Josefines fransk er i en klasse for sig selv :-P

Hende og mig har flere gange tjekket støddæmperne i min bil :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
atuso skrev, den 25/8/2016 at 09:18:

Hej Alle!

Så blev det min tur, til at anmelde en GP'er!

Jeg har nu en del gange, haft en kæmpe fornøjelse i at have besøg/ mødtes med Joaefine! Sjællendt har jeg mødt en som er så glad for at sutte pik, og må tilstå at jeg har ALDRIG mødt en der sutter så godt! De fleste gange har jeg mødt Josefine i en skov, eller i bilen på en rasteplads! Husker engang ude i skoven hvor hun bare smider sig på huk, flår min pik ud af bukserne og begynder og sutte som en gal! At se hvordan hun nyder at spermen løber ned i hendes hals!! Det er det hele værd! Har man fornøjelsen af en seng, kan jeg anbefale at man leger forsigtigt med hendes brystvorter! De er fantastiske! Og mega følsomme! Jeg har flere gange fået hende til at komme ved at slikke eller lege med dem! Efterfølgende at trænge op i hendes, SJASK VÅDE FISSE. Jeg holder ikke ret længe! Det er uhyggeligt hvor meget hun kan tænde mig! 

 

Jeg ville egentlig helst ikke at i andre kender hende! Noget vil man helst forsøge at have for sig selv! Men gør jer selv den tjeneste at lave en aftale med hende! Så vil i give mig ret i min anmeldelse! 

 

Jeg kommer helt sikkert igen og igen! Og hun er også til at betale sig fra!!

 

Hun er sød på sms. Har fået en aftale, da jeg idag skrev for anden gang - sidst uden svar! :-( 

Og ja, hun skriver osse, at hun er "hobbypige" i branchen. Vil kun en gang imellem. Respekt!! Så er vi åbenbart nogle få heldige, for jeg har fået en aftale. :-)  :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt hende for et par år siden, da hun havde en lejlighed syd for Aarhus. Kan kun bekræfte at hun er 100% på og slikker som en drøm.

Desværre er hun kun til udendørs/bil/hjemme hos dig og det er desværre no-go for mig.

Besøger hende med det samme når hun lejer et værelse igen.

Torben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
torbenb skrev, for 21 minutter siden:

Har mødt hende for et par år siden, da hun havde en lejlighed syd for Aarhus. Kan kun bekræfte at hun er 100% på og slikker som en drøm.

Desværre er hun kun til udendørs/bil/hjemme hos dig og det er desværre no-go for mig.

Besøger hende med det samme når hun lejer et værelse igen.

Torben

Jeg er i samme situation. Sex i min bil vil kræve ret akrobatiske evner, da den ikke er ret stor. Solcenter osv. er for offentligt til min smag. Jeg havde en god dialog med hende per mail, hun skriver desværre at hun ikke kommer til at få sit eget sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Mester75 skrev, den 29/8/2016 at 08:59:

Jeg er i samme situation. Sex i min bil vil kræve ret akrobatiske evner, da den ikke er ret stor. Solcenter osv. er for offentligt til min smag. Jeg havde en god dialog med hende per mail, hun skriver desværre at hun ikke kommer til at få sit eget sted. 

Jamen, så er der jo kun to ting at gøre! Spark konen/kæresten ud og send barnet/børnene til Indien eller sådan noget. Så kan du få timevis af besøg af hende til en pris, de fleste vil kunne betale. ;-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
atuso skrev, den 25/8/2016 at 09:18:

Jeg ville egentlig helst ikke at i andre kender hende! Noget vil man helst forsøge at have for sig selv! Men gør jer selv den tjeneste at lave en aftale med hende! Så vil i give mig ret i min anmeldelse! 

Jeg har kendt hende gennem mange år og forstår din tankegang. Man må nok bare erkende, at en kvinde med hendes kvaliteter får mænd til at tænke sådan. Hun er en man-eater. Du kan godt opleve at have en særlig plads i hendes liv, for en stund. Hun er virkelig afklaret med sin hobby og rækken af mænd der får glæde af hendes kunst i fremtiden er ganske givet lige så lang som dem der allerede har taget en bid af æblet.

atuso skrev, den 25/8/2016 at 09:18:

Har man fornøjelsen af en seng, kan jeg anbefale at man leger forsigtigt med hendes brystvorter! De er fantastiske! Og mega følsomme! Jeg har flere gange fået hende til at komme ved at slikke eller lege med dem! Efterfølgende at trænge op i hendes, SJASK VÅDE FISSE. Jeg holder ikke ret længe! Det er uhyggeligt hvor meget hun kan tænde mig! 

Ditto her. Hun lærte mig, indirekte, at man kan tænde på meget man ikke havde forestillet sig. Fx at sutte mælk fra hendes bryster, hvilket var muligt i en lang periode efter en fødsel. Du godeste det var så fedt og i kombination med hendes reaktion på at blive stimuleret den vej. Dynamit!!

Og lige til sidst. Hun er så ægte i sin liderlighed (altså når den er til stede) og fuldstændig åben med sin og andres seksualitet som nogen jeg har mødt. I princippet kan alt siges, tænkes og måske udføres med hende. Hun er en sexdronning i min verden. Jeg respekterer hende højt og ved at hun også indeholder meget andet end det vi skriver om her. Klog pige iøvrigt. 

Redigeret af Hedonis
Glemte noget undervejs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
chris 60 skrev, for 7 timer siden:

Jamen, så er der jo kun to ting at gøre! Spark konen/kæresten ud og send barnet/børnene til Indien eller sådan noget. Så kan du få timevis af besøg af hende til en pris, de fleste vil kunne betale. ;-):-) 

Jeg har også et par naboer som jeg skulle skaffe af vejen før eller efter. Du ved den slags naboer, som holder vågent øje med alt hvad der foregår i kvarteret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet hende. Hun sutter så godt og er lige på og derud af. Tydeligt hun elsker det øjeblik hvor spermen kommer og hun lapper det i sig og suger dig tom. Hun er mega kinky.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...