Hop til indhold

Kendte piger på Mansion

Featured Replies

Skrevet

halløjsa.. jeg kunne da godt nuppe en tur med hende Barbie

Skrevet
Ida sunshine skrev, for 10 timer siden:

halløjsa.. jeg kunne da godt nuppe en tur med hende Barbie

Det ville jeg gerne overvære eller deltage i mums...

Dejlig tanke

Skrevet
jonasn skrev, for 11 minutter siden:

Det ville jeg gerne overvære eller deltage i mums...

Dejlig tanke

"Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via PM." :-)

Skrevet
Dane skrev, for 4 timer siden:

"Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via PM." :-)

Hvorefter du så brød den regel for at gøre opmærksom på den da din kommentar er mere irrelevant end jonasn

Skrevet
saxon skrev, for 6 timer siden:

Hvorefter du så brød den regel for at gøre opmærksom på den da din kommentar er mere irrelevant end jonasn

Ville have sagt det samme, men indså, at det kunne jeg ikke gøre uden at bryde reglerne selv... Må hellere sige.noget relevant.nu, for at jeg ikke selv falder i samme fælde...

Ok.. Here we go denmand... Jeg forstår ikke din efterlysning? Hvad er det, at du efterlyser?

/Dino

Skrevet
  • Author

Det var bare til info om at de begge er ofte anmeldt herinde under andre navne. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.