Hop til indhold
Max5000

Ekshibitionist

Recommended Posts

Jeg har så længe jeg kan huske været ekshibitionist.
Der er for mig ikke meget frækkere end at være nøgen mens en flot pige kigger på.

Jeg syntes dog det kan være svært at få udlevet.
Jeg er ikke til at vise mig selv på cam på chatroulette eller gå i parken med trench coat. Hun skal også have lyst.
Det giver heller ikke så meget på den konto at besøge en glædes pige og få noget dejlig sex. Det er ligesom noget andet der bliver tilfredsstillet ved det.

Er her andre som også kan lide den slags, hvis der er, hvordan får i så stillet jeres lyst?

Nu er det jo ikke noget man normalt snakker om, men tænkte dette var det rette forum, så at sige. :D
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max5000 skrev, for 1 time siden:

hvordan får i så stillet jeres lyst?

Har du prøvet div. swingerclubber?

Deltaget i GangBangs?

Du kunne også prøve sugardating eller annoncelight og gøre opmærksom på, hvad du specifikt er interesseret i - der skal såmænd nok være piger, der gerne vil lege med på ideen mod lidt gryn :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bør overveje at tage på FKK på en god varm dag. 

De knap 30 graders varme i Nordtyskland i morgen og fredag er perfekte til at ligge nøgen og sole sig på solvognene på FKK Harmony eller Atmos i Hamburg. Eller FKK Artemis i Berlin.

Der er max fem timers transport hver vej, og du er i paradis med alskens piger der vimser let påklædt eller sågar nøgne rundt.

Kan stærkt anbefales :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, 1 time siden:

Meld dig ind i en naturist-forening. 

Hold ferie i en af de store nudist-ferie-camps.-  "Cap d'agde"

Altså... Er det ikke.. "frowned upon" at rende rundt med stiv pik i en naturistlejr? :D

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, 1 time siden:

Altså... Er det ikke.. "frowned upon" at rende rundt med stiv pik i en naturistlejr? :D

 

Jo, Naturligvis. Hvis det hører med. Så vælger vi ferie-camp. I Cap d'agde er det vist helt accepteret, som så mange andre sjove lege.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 7 timer siden:

Du bør overveje at tage på FKK på en god varm dag. 

De knap 30 graders varme i Nordtyskland i morgen og fredag er perfekte til at ligge nøgen og sole sig på solvognene på FKK Harmony eller Atmos i Hamburg. Eller FKK Artemis i Berlin.

Der er max fem timers transport hver vej, og du er i paradis med alskens piger der vimser let påklædt eller sågar nøgne rundt.

Det lyder som en ret god ide. Det må jeg prøve en dag.

 

Ida sunshine skrev, for 7 timer siden:

Altså... Er det ikke.. "frowned upon" at rende rundt med stiv pik i en naturistlejr? :D

 

Jo tror hurtigt man bliver smidt ud hvis man render rundt med stiv pik, der er jo ikke noget sexuelt ved at være naturist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 9 timer siden:

Du bør overveje at tage på FKK på en god varm dag. 

Normalt er det dog på¨FKK ikke så velset om fyrerne også render nøgne rundt eller dyrker sex i offentligheden - bortset fra i kinoen - derimod er det på visse Flattrateklubber, hvor det er kutyme at der foregår GangBang, mm. i barområdet og på en scene, nærmest noget der opfordres til, fordi det sætter gang i klubben - læs f.eks. her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr offentlig sex på FKK

Ja, kino på FKK bruges ofte til offentlig sex, som Jern så rigtigt skriver.

Men der ER flere muligheder:

Min nylige erfaring fra FKK Harmony og Atmos er, at sex er ok udendørs, fx på solvognene (been there, done that, og det er frækt).

På Harmony er sex også ok i sofaerne i det store rum lige ud for kino og i 'læder'-sengene i det sidste rum lige ved massørens værelse.

Og på FKK ved Frankfurt har jeg også oplevet det - både i det fri og i telte, der var åbne i den ene side, så der kunne kikkes ind.

Og på Goldfm Time i Wien, hvor man kan lade døren til bollehytterne stå åben.

Dermed ikke sagt, at det er noget der sker hele tiden. Slet ikke. 

Men hvis man går efter det, og finder en pige, der vil være med (det er langt fra alle FKK-piger, der er så ublufærdige), så kan det lade sig gøre :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inviter en pige med på xxdark, der er altid nogen, som gerne vil kigge med (dog nok flest mænd :0)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
Max5000 skrev, den 24. august 2016 at 21:03:

ekshibitionist.

Her finder du en masse, her udstiller man sig -

Redigeret af Internalizer
Fjernet detaljer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beelzeb8b skrev, for 4 timer siden:

Her finder du en masse, her udstiller man sig -

Jeg synes det ville være rigtigt rart at du stoppede med dine konstante afsporinger.

Hohum!

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...