Hop til indhold
møgsvinet

Forslag til nyt punkt under "Thaimassage og thaipiger"

Recommended Posts

Hej


Selv er jeg en af dem som primært bruger thaisektionen herinde, og det fungerer generelt ret godt, men med tiden så er jeg lidt kommet til at savne et punkt under Thaimassage og thaipiger - et punkt til generel debat/information om thaimiljøet. De ting der ikke lige passer ind under anmeldelser og efterlysninger ...
Jeg ved godt at der er et punkt med 'Generel debat', men efterhånden så er der ved at være så mange brugere herinde at tingene hurtigt kan drukne lidt i mængden, og mit indtryk er lidt at det langt hen ad vejen er én gruppe der bruger thaisektionen og en anden gruppe der bruger resten af forummet (naturligvis er der også nogle der bruger begge dele). Jeg kigger meget sjældent under 'Generel debat', da jeg sjældent synes der er noget som er relevant for mig i forhold til thaimiljøet og omvendt så interesserer opslag om thaimiljøet nok ikke dem der ikke færdes i miljøet ret meget ...
Jeg håber det er noget I i administratorteamet vil tage til overvejelse, om os thaielskere kunne få vores eget lille punkt til 'Generel debat/information'.


På forhånd tak

Møgsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi skal nok tage en snak på næste møde om det. Men umiddelbart er der en holdning blandt moderatorerne om at vi har et tilstrækkeligt antal fora

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 3 timer siden:

vi skal nok tage en snak på næste møde om det. Men umiddelbart er der en holdning blandt moderatorerne om at vi har et tilstrækkeligt antal fora

Tak. Jeg håber dog at I vil imødekomme ønsket :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 7 timer siden:

Tak. Jeg håber dog at I vil imødekomme ønsket :-)

Forhåbentlig ikke - derimod burde Thai-pigernes fortrinsstilling i form af eget forum helt nedlægges.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden:

Forhåbentlig ikke - derimod burde Thai-pigernes fortrinsstilling i form af eget forum helt nedlægges.

Jeg mener det er relevant med et thaiforum, ligesom vi har et til tyske og andre udenlandske, sugar, SM osv. Der er tale om meget forskellige segmenter.

Om der er brug for et decideret thai generel debat forum, kan jeg ikke lige gennemskue.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Forhåbentlig ikke - derimod burde Thai-pigernes fortrinsstilling i form af eget forum helt nedlægges.

Hvorfor mener du dog det? Mit indtryk er klart at mange af dem der bruger thaisektionen er forholdsvis uinteresseret i de andre piger og omvendt, så at blande de ting sammen vil da bare komme til at irritere de fleste fordi man så skal igennem en masse uinteressante indlæg for at finde det der interesserer en ...

 

 

Krølle Bølle Jr. skrev, for 5 timer siden:

Jeg tænker bare: Hvordan vil lille EG mon dog ikke se ud, dersom alle foreslåede ønsker blev gennemført.

Total uoverskueligt og ubrugeligt.

Det vil næppe være ønskværdigt.

Jeg tror skam heller ikke at alt bliver gennemført - og det mener jeg absolut heller ikke at det skal ... men nogle gange kan flere subfora faktisk gøre tingene mere overskueligt, da det så bliver nemmere at finde de relevante opslag under de enkelte subfora ... f.eks. så ville det opslag jeg lavede med razzia på N&N hurtigt drukne i 'Generel debat', hvorfor jeg placerede det under anmeldelser for at nå de brugere det var relevant for, selv om det jo i princippet ikke hører til der ... det er bl.a. den slags opslag som jeg mener gør det relevant med et forum til generel debat/information om thaimiljøet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 14 timer siden:

Jeg mener det er relevant med et thaiforum, ligesom vi har et til tyske og andre udenlandske, sugar, SM osv. Der er tale om meget forskellige segmenter.

Vi har ihvertfald ikke et forum til tyske, udenlandske, danske eller latinamerikanske piger - derfor virker det påfaldende at thaipigerne skal have denne fortrinsstilling i form af deres eget forum.

møgsvinet skrev, for 9 timer siden:

Mit indtryk er klart at mange af dem der bruger thaisektionen er forholdsvis uinteresseret i de andre piger og omvendt, så at blande de ting sammen vil da bare komme til at irritere de fleste fordi man så skal igennem en masse uinteressante indlæg for at finde det der interesserer en ...

Jeg er sådan set mest interesseret i pigerne i mit nærområde og jeg ser mest på om de levere en fair service, fremfor herkomst - derfor er det irriterende at jeg både skal søge i Jyllandsforum og Thaiforum Jylland - for mig ville det derfor være mere relevant om Jylland blev inddelt i Nord, Midt og Syd ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:
johanneseb skrev, for 23 timer siden:

Jeg mener det er relevant med et thaiforum, ligesom vi har et til tyske og andre udenlandske, sugar, SM osv. Der er tale om meget forskellige segmenter.

Vi har ihvertfald ikke et forum til tyske, udenlandske, danske eller latinamerikanske piger - derfor virker det påfaldende at thaipigerne skal have denne fortrinsstilling i form af deres eget forum.

Vi har måske misforstået hinanden lidt.

Der er da et forum for tyske piger, andre udenlandske, sugars og så videre - men der er intet underforum til generel debat om dem.

Jeg mener at thaisektionen, det er det jeg kalder forum, er relevant. Et underforum i thaisektionen, for generel debat omkring thaipiger, ved jeg til gengæld ikke hvad jeg skal mene om.

 

Håber jeg udtrykte mig lidt klarere denne gang ? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 8 minutter siden:

Der er da et forum for tyske piger, andre udenlandske

Der er ikke et forum for tyske eller andre udenlandske piger - derimod er der et forum for Tyskland og et for det øvrige udland - altså udelukkende en geografisk opdeling! Og mange af pigerne i tyskland er forøvrigt fra andre lande :-D

Vil man diskutere Thai-piger generelt i generel debat, kan man jo bare indføje et eller andet med thai i sin overskrift, så dem der er int. i dette og dem ikke er, hurtigt kan få et overblik over om det er noget, de er int. i at læse ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Der er ikke et forum for tyske eller andre udenlandske piger - derimod er der et forum for Tyskland og et for det øvrige udland - altså udelukkende en geografisk opdeling! Og mange af pigerne i tyskland er forøvrigt fra andre lande :-D

Ha, ha. Jamen, det er vist sjældent der skrives om oplevelser osv med f.eks. tyske mænd :mrgreen:

Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Vil man diskutere Thai-piger generelt i generel debat, kan man jo bare indføje et eller andet med thai i sin overskrift, så dem der er int. i dette og dem ikke er, hurtigt kan få et overblik over om det er noget, de er int. i at læse ;-)

Det er jeg nok også mest tilbøjelig til at mene.

 

OG så kan vi jo lige slå et slag, igen, igen, for informative overskrifter.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 25/8/2016 at 08:41:

Forhåbentlig ikke - derimod burde Thai-pigernes fortrinsstilling i form af eget forum helt nedlægges.

Hvis du der på antallet af indlæg i Thai sektionen, vil du også kunne se hvorfår de har deres egen sektion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Jernsvinet skrev, den 25/8/2016 at 08:41:

Forhåbentlig ikke - derimod burde Thai-pigernes fortrinsstilling i form af eget forum helt nedlægges.

der er jo også forum for dem der er til det meget perverse BDSM sider ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 7 timer siden:

der er jo også forum for dem der er til det meget perverse BDSM sider ??

Ja, men de har jo ikke en bestemt etnicitet :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fint nok som det er. 

 

Separat og geografisk opdelt thai-forum fungerer fint.

Hvis folk vil debattere "generelt thai-miljø" så er der både på EG (Andet > generel debat, politik og/eller hyggesnak) og andre steder ( http://www.thailand-portalen.dk/news.php ; http://www.thaiguide.dk/forum/forside.php og flere andre steder) mulighed for dette. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...