Hop til indhold

Recommended Posts

ken , ok men hvilket brugernavn og hvad var omtalen
hun har haft det brugernavn i over et år , og hendes profil er ca et år gammelt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun virker nu meget villig til at mødes, når jeg skriver med hende. Det er bare om hun frisk og frejdig når hun kommer, eller en hvor det kun er pengene det handler om. Det har jeg lidt svært ved at vurdere gennem vores snak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007
Troels Olivero skrev, for 1 time siden:

Jeg har forsøgt flere gange, men hver gang skriver hun tilbage, at hun har rigeligt at se til (sidste gang december 2016)

Jeg har fundet en anden godte

Hvem har du fundet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er ret frisk og frejdig , vi spurgte to mand om vi kunne have besøg af hende på hotel i Silkeborg, og hun sagde ja tak og ja tak til os bege samtidigt

en god sandwitch hun fik i begge huller , dog med gummi og fik to shots i munden , flot pige sjov og så liderlig ved at møde os to )

andre erfaringer , hun spurgte først om vi ville have blow i bilen ) hun mangler vist penge rejser rundt i Europa og boller sig frem )

det var lige før jul 16

Redigeret af skotte

Del dette indlæg


Link til indlæg

En overskrift der ville lette det for de fleste burde i dette tilfælde have været " Katalya... og så navnet på det sted i Danmark hun er". Hvor ville det være lækkert hvis folk gad skrive hvor i landet pigenavnet hører til. Ville spare os alle for en masse roden rundt herinde, idet rubrikken med sugarpiger jo gælder hele landet.

Hvor i alverden befinder denne Katalya sig henne..ikke engang efter at have set de andre indlæg her, er jeg stadig ikke klar over om det er i KBH eller i Skagen.

Ikke for at brokke mig, men synes i ikke selv det ville være meget mere overskueligt hvis der bare lige kom det lille bynavn på, så man kunne se om det havde interesse for en, eller om det var så langt væk så man kunne gå videre i sin dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 20 timer siden:

En overskrift der ville lette det for de fleste burde i dette tilfælde have været " Katalya... og så navnet på det sted i Danmark hun er". Hvor ville det være lækkert hvis folk gad skrive hvor i landet pigenavnet hører til. Ville spare os alle for en masse roden rundt herinde, idet rubrikken med sugarpiger jo gælder hele landet.

Hvor i alverden befinder denne Katalya sig henne..ikke engang efter at have set de andre indlæg her, er jeg stadig ikke klar over om det er i KBH eller i Skagen.

Ikke for at brokke mig, men synes i ikke selv det ville være meget mere overskueligt hvis der bare lige kom det lille bynavn på, så man kunne se om det havde interesse for en, eller om det var så langt væk så man kunne gå videre i sin dag.

Mener det er i Silkeborg området. Det har det i hvert fald været. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den ‎24‎-‎02‎-‎2017 at 17:37:

En overskrift der ville lette det for de fleste burde i dette tilfælde have været " Katalya... og så navnet på det sted i Danmark hun er". Hvor ville det være lækkert hvis folk gad skrive hvor i landet pigenavnet hører til. Ville spare os alle for en masse roden rundt herinde, idet rubrikken med sugarpiger jo gælder hele landet.

Hvor i alverden befinder denne Katalya sig henne..ikke engang efter at have set de andre indlæg her, er jeg stadig ikke klar over om det er i KBH eller i Skagen.

Ikke for at brokke mig, men synes i ikke selv det ville være meget mere overskueligt hvis der bare lige kom det lille bynavn på, så man kunne se om det havde interesse for en, eller om det var så langt væk så man kunne gå videre i sin dag.

nogle ganga har du ret, men her kunne du jo bare have trykket på linket osv, hvis du ellers er medlem derinde, ellers har det jo ingen interesse for dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

fik fornøjelsen af at købe hende en flybillet hertil og have hende en weekend, smukt og sjovt ) og ikke dyrt må jeg sige 3800 for en weekend )

gad godt vide hvad hun ellers foretog sig i danmark, men tog toget til Silkeborg efter den weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 10 timer siden:

nogle ganga har du ret, men her kunne du jo bare have trykket på linket osv, hvis du ellers er medlem derinde, ellers har det jo ingen interesse for dig

Ja det er rigtigt..kunne jo bare have trykket på linket, men grunden til jeg forsøger at "opdrage" lidt på folk er jo netop at jeg gerne vil slippe for at skulle trykke mig ind på samtlige artikler og trykke på diverse libk, bare for at finde ud af at vedkommende der skrives om er i feks København. Som du kan se er der jo masser der skrives om hele tiden på hele UG, og hvis man skulle trykke på alt, var der jo nærmest ikke tid til arbejde.

Jeg havde jo ikke åbnet dit indlæg hvis jeg havde vist hvor i landet det var, da jeg jo ikke søger en i feks København, eller for den sags skyld i Århus osv, men en i  it eget område.

Når det så er sagt lyder det da som en god deal du fik lavet med flybillet osv for en hel weekend ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Young ja det var ok, men en chance ikke , hun kunne jo bare have stået af flyet og glemt mig

men tja fra fredag aften til søndag over middag , vi nåede da et par omgange ) og ingen huller var uprøvet mindre end to gange , ikke for at prale meen )

og hun var en glad pige hver gang også OOOOO )

Del dette indlæg


Link til indlæg
bluebird skrev, den ‎24‎-‎02‎-‎2017 at 16:27:

jeg har også været der .. hun gør det godt

hm du anbefaler ellers , og kommenterer kun gp i København, hun var i Silkeborg, jeg har spurgt dig hvad du gav osv, det kunne du pludselig ikke huske

hvorfor skriver du om noget du ikke har gjort ? og kommenterer på det

Del dette indlæg


Link til indlæg

så hun har både haft en profil i København og rettede senere til Silkeborg , bare for at oplyse alle trådspammerne om det i forvejen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...