Hop til indhold
mi2000

Aly Randers

Recommended Posts

Guest bullermadsen

hvis hun kun kan det sprog hun skriver på så bliver det svært og lave en aftale med hende for det fatter man da slet ikke noget af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Jeg kan dog ikke se noget på tineye og det ligner at billedet er taget i en dansk lejlighed (stikkontakter). Jeg synes godt nok hendes røv indbyder til leg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bullermadsen skrev, for 5 timer siden:

hvis hun kun kan det sprog hun skriver på så bliver det svært og lave en aftale med hende for det fatter man da slet ikke noget af.

Havde du heller ikke Rumænsk i skolen? :-)

Der står ikke noget i annoncen. Teksten er bare den standard velkomsttekst, der fortæller nye annoncører hvordan de udfylder siden.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
bullermadsen skrev, for 10 timer siden:

hvis hun kun kan det sprog hun skriver på så bliver det svært og lave en aftale med hende for det fatter man da slet ikke noget af.

Korrekt! :-)  Det er sgu op ad bakke, i så fald. Nu har jeg osse prøvet at skrive, så må vi  se!

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende - ikke den bedste oplevelse meget kedelig sex & hun gør opmærksom på tiden efter 5 minutter, selvom man har købt for 15.
Det som om hun ikke rigtig gider.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...