Tene 53 Skrevet 24. August, 2016 Er der dansk talende thai'er og hvilke er et besøg hver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 24. August, 2016 (edited) Jeg må faktisk indrømme, at jeg (trods efterhånden mange besøg) endnu ikke er stødt på en, der både taler godt dansk og har over-gennemsnitlig massage på menuen. Så undskyld for den manglende hjælp herfra. Anna i Amita (amita.dk) på Silkeborgvej er ved at lære dansk og er i den bedre ende mht. massage, så skrevet med et lille glimt i øjet kunne der måske udveksles "serviceydelser" der Ellers må man over i engelsk ved de fleste af de thailandske GP. Dette behøver selvsagt ikke at være engelsk på noget højt plan, bare nok til at man er forståelige overfor hinanden. Måske andre kan hjælpe? Redigeret 24. August, 2016 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 24. August, 2016 ja de skal have været her i landet i mange år for at de kan gøre sig forstålig ja men vi kan jo så tale på engelsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2016 Erikson skrev, 1 time siden: ja de skal have været her i landet i mange år for at de kan gøre sig forstålig ja men vi kan jo så tale på engelsk Jeg vil foreslå Nangfa på Randersve 13 Hun er rigtig god til Dansk nok den bedste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 24. August, 2016 Erikson skrev, for 4 timer siden: ja de skal have været her i landet i mange år for at de kan gøre sig forstålig ja men vi kan jo så tale på engelsk ok er stor fan af Thai kvinder bare de ikke er for unge det skal jo ikke være noget de er tvunget ud i derfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 24. August, 2016 Det er en fin debat du har med dig selv, Erikson. Fortsæt endelig, sålænge du/i ikke kommer op og skændes. KF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 25. August, 2016 Enra skrev, for 15 timer siden: Jeg vil foreslå Nangfa på Randersve 13 Hun er rigtig god til Dansk nok den bedste Hvordan er massagen så der; efter din mening? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. August, 2016 Thai-fan skrev, for 3 timer siden: Hvordan er massagen så der; efter din mening? Massagen er helt i top. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 1. September, 2016 KF skrev, den 24/8/2016 at 23:02: Det er en fin debat du har med dig selv, Erikson. Fortsæt endelig, sålænge du/i ikke kommer op og skændes. KF. Du er sku så underlig i dine bemærkninger jeg har sku da ikke generet dig hvad er du til af sex ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 1. September, 2016 Erikson skrev, for 52 minutter siden: Du er sku så underlig i dine bemærkninger jeg har sku da ikke generet dig hvad er du til af sex ?? Jeg er ikke til mænd, hvis det er det du vil vide. Og jeg har heller ikke generet dig, så alt er fryd og gammen. KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 1. September, 2016 KF skrev, 1 time siden: Jeg er ikke til mænd, hvis det er det du vil vide. Og jeg har heller ikke generet dig, så alt er fryd og gammen. KF. det har du da jeg forstår ikke din bemærking om at jeg ikke kan kome op og skændes med mig selv ???? det er en side hvor vi må komentere sex oplevelser ikke ha det godt Jeg er absolut ikke til mænd men måske par og geren 2 kvinder på en gang og elsker thai piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 1. September, 2016 Erikson skrev, for 42 minutter siden: det har du da jeg forstår ikke din bemærking om at jeg ikke kan kome op og skændes med mig selv ???? Min let humoristiske kommentar om at du ikke skal komme op at skændes med dig selv, skyldes at du besvarede dit eget indlæg. Du førte altså en dialog med dig selv. Jeg forstår nu, at du ikke var/er klar over dette. Fremover kommenterer jeg ikke dine indlæg. Peace? KF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkk67 33 Skrevet 1. September, 2016 Hold nu kæft, nogle mænd er mere pirrelige end kvinder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 2. September, 2016 KF skrev, for 18 timer siden: Min let humoristiske kommentar om at du ikke skal komme op at skændes med dig selv, skyldes at du besvarede dit eget indlæg. Du førte altså en dialog med dig selv. Jeg forstår nu, at du ikke var/er klar over dette. Fremover kommenterer jeg ikke dine indlæg. Peace? KF. ok KF det var jeg ikke klar over synte denne side kan være svær at finde ud af Undskyld til dig så godt ord igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg