Hop til indhold
Tene

Dansk talende thai i Århus?

Recommended Posts

Jeg må faktisk indrømme, at jeg (trods efterhånden mange besøg) endnu ikke er stødt på en, der både taler godt dansk og har over-gennemsnitlig massage på menuen. Så undskyld for den manglende hjælp herfra. 

Anna i Amita (amita.dk) på Silkeborgvej er ved at lære dansk og er i den bedre ende mht. massage, så skrevet med et lille glimt i øjet kunne der måske udveksles "serviceydelser" der ;-) 

Ellers må man over i engelsk ved de fleste af de thailandske GP. Dette behøver selvsagt ikke at være engelsk på noget højt plan, bare nok til at man er forståelige overfor hinanden. 

 

Måske andre kan hjælpe?

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

ja de skal have været her i landet i mange år for at de kan gøre sig forstålig ja men vi kan jo så tale på engelsk  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Erikson skrev, 1 time siden:

ja de skal have været her i landet i mange år for at de kan gøre sig forstålig ja men vi kan jo så tale på engelsk  

Jeg vil foreslå   Nangfa  på Randersve 13

Hun er rigtig god til Dansk    nok den bedste 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Erikson skrev, for 4 timer siden:

ja de skal have været her i landet i mange år for at de kan gøre sig forstålig ja men vi kan jo så tale på engelsk  

ok er stor fan af Thai kvinder bare de ikke er for unge  det skal jo ikke være noget de er tvunget ud i derfor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en fin debat du har med dig selv, Erikson. Fortsæt endelig, sålænge du/i ikke kommer op og skændes. :D

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enra skrev, for 15 timer siden:

Jeg vil foreslå   Nangfa  på Randersve 13

Hun er rigtig god til Dansk    nok den bedste 

Hvordan er massagen så der; efter din mening?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thai-fan skrev, for 3 timer siden:

Hvordan er massagen så der; efter din mening?

Massagen er helt i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
KF skrev, den 24/8/2016 at 23:02:

Det er en fin debat du har med dig selv, Erikson. Fortsæt endelig, sålænge du/i ikke kommer op og skændes. :D

KF.

Du er sku så underlig i dine bemærkninger  jeg har sku da ikke generet dig hvad er du til af sex ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 52 minutter siden:

Du er sku så underlig i dine bemærkninger  jeg har sku da ikke generet dig hvad er du til af sex ??

Jeg er ikke til mænd, hvis det er det du vil vide.

Og jeg har heller ikke generet dig, så alt er fryd og gammen.

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
KF skrev, 1 time siden:

Jeg er ikke til mænd, hvis det er det du vil vide.

Og jeg har heller ikke generet dig, så alt er fryd og gammen.

KF. 

det har du da jeg forstår ikke din bemærking om at jeg ikke kan kome op og skændes med mig selv ???? det er en side hvor vi må komentere sex oplevelser ikke  ha det godt Jeg er absolut ikke til mænd men måske par og geren 2 kvinder på en gang og elsker thai piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 42 minutter siden:

det har du da jeg forstår ikke din bemærking om at jeg ikke kan kome op og skændes med mig selv ????

Min let humoristiske kommentar om at du ikke skal komme op at skændes med dig selv, skyldes at du besvarede dit eget indlæg. Du førte altså en dialog med dig selv.

Jeg forstår nu, at du ikke var/er klar over dette. 

Fremover kommenterer jeg ikke dine indlæg. Peace? ;-)

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
KF skrev, for 18 timer siden:

Min let humoristiske kommentar om at du ikke skal komme op at skændes med dig selv, skyldes at du besvarede dit eget indlæg. Du førte altså en dialog med dig selv.

Jeg forstår nu, at du ikke var/er klar over dette. 

Fremover kommenterer jeg ikke dine indlæg. Peace? ;-)

KF. 

ok KF  det var jeg  ikke klar over synte denne side kan være svær at finde ud af  Undskyld til dig så godt ord igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...