Hop til indhold
747

Mette Ålborg N

Recommended Posts

Fandt den skønne kvinde på Ekstra bladet. 

Mette en dkøn 50+ kvinde som jeg ønsker dem. Flot slank kvinde med faste former og skønnebryster. Vi aftalte en omgang blide former da vi begge var til den form for sex.

Hun lagde ud med en dejlig massage af kroppen og de nedre regioner. Hun var hurtig til at få den op og stå og gav den en ordentlig gang fransk. I medens kælede og suttede hendes faste bryster hvor vorterne straks blev stive. Hendes fisse blev dlikket godt og gundigt og fingerknepoet det var noget hun nød og hun kom et par gange og fissen klemte mine fingrer.

Der blev kneppet i mange forskellige stillinger og til sidst måtte jeg bare komme.

Vil gerne besøge hende igen da atmosfærern var tip top

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
747 skrev, for 6 timer siden:

Fandt den skønne kvinde på Ekstra bladet. 

Mette en dkøn 50+ kvinde som jeg ønsker dem. Flot slank kvinde med faste former og skønnebryster. Vi aftalte en omgang blide former da vi begge var til den form for sex.

Hun lagde ud med en dejlig massage af kroppen og de nedre regioner. Hun var hurtig til at få den op og stå og gav den en ordentlig gang fransk. I medens kælede og suttede hendes faste bryster hvor vorterne straks blev stive. Hendes fisse blev dlikket godt og gundigt og fingerknepoet det var noget hun nød og hun kom et par gange og fissen klemte mine fingrer.

Der blev kneppet i mange forskellige stillinger og til sidst måtte jeg bare komme.

Vil gerne besøge hende igen da atmosfærern var tip top

Hvad er adressen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...