Hop til indhold
dansk70

GoldenTime

Recommended Posts

Min tur sydpå blev flyttet fra onsdag til tirsdag og efter at have læst lidt herinde, var det på tide at besøge GoldenTime i Brüggen på grænsen til Holland. 
 
Det er seriøst mit suverænt bedste FKK besøg til dato og klubben går ind på en klar 1. plads. 
 
Jeg ankom ved 21-tiden. Det er en stor flot klub udefra med gode p-forhold. 
Jeg blev budt velkommen af receptionisten, betalte 60 eur i entré og en sød pige Victoria fortalte lidt om forholdene. jeg troede først hun var tysk. Hun var udseendemæssigt lidt anonym - langt lystbrunt hår, ik så høj, men der var sindssygt god øjenkontakt, så jeg havde allerede besluttet at hvis hun var der, når jeg havde været i bad, så var det et godt bud på 1. rum.
 
Jeg kom i bad, gode faciliteter, fandt en cola i baren og fik set mig rundt - virkeligt flotte faciliteter hele vejen rundt. 
Jeg satte mig i baren, for at kigge på pigerne. Eneste minus er, at der må ryges i baren, så det var ik så fedt, men jeg fandt et område der var ikke så generet. 
Min veninde fra før var desværre lige gået på rum.
 
Istedet fik jeg kontakt med Lea på 29 fra Rumænien (ligner en på 26). En forholdsvis høj (stiletterne snyder altid) lidt amazone agtig pige - typen jeg godt kan lide, som har lidt kvindelige former, men stadig slank - silikonebryster. 
Vi snakkede lidt og fandt et rum - en af de hyggelige hytter i haven. 
Vi kælede lidt og snakkede lidt mere. Ikke sådan totalt GFE, men stadig med god indlevelse. Jeg fik lov at slikke hende, hvorefter hun gav en rigtigt god lang gang fransk natur. 
Den del fik mig virkelig igang, så da hun tog kondom på og satte sig op på mig og red mig, gik der ikke længe inden jeg kom voldsomt. 
Vi lå og snakkede det sidste kvarters tid - rigtigt hyggeligt. Der var god kemi, så jeg lavede aftale med hende, at hvis vi mødtes senere, skulle jeg introduceres til hendes veninde. Samlet 50 eur for rigtigt fræk halv time. 
 
Herefter fik jeg et bad, en god gang mad (BBQ i haven - fin kvalitet - typisk tysk), slappede af i en solstol (der var stadig ca. 20 grader). Herefter en gang wellness i først saunaen og så boblebadet. 
 
Nu var jeg ved at være klar igen. Jeg kiggede lidt efter Lea og Victoria, men kunne ikke finde dem, så jeg satte mig i baren. 
Pludselig dukkede Victoria op - jeg fangede hende og vi aftalte et rum, uden egentligt at have snakket om hvad der skulle ske først. Det viste sig at være ligegyldigt. 
 
Victoria er 30 år og fra Polen og skifter lidt mellem GT og FKK i Franfurt. 
Der var god kontakt som ved ankomsten. Hun gik hurtigt igang med natur fransk - det var seriøst nok mit livs bedste omgang fransk. Hold da op teknikken var i orden. Jeg nød det i fulde drag. 
Hun tog et kondom på og red mig omvendt - helt fantastisk. Efter en tur i missionæren, med masser af dybe kys og øjenkontakt, var det tilbage til det franske, med afslutning i munden og derfra direkte til kys med mine safter (kostede samlet 50 eur ekstra, så total 100 eur)
Så fik jeg en gang ryg massage de sidste 10 minutter, hvor vi snakkede om løst og fast. Jeg fik den tid vi havde aftalt. 
 
Efter et bad, var jeg klar til at køre videre - havde været der 2½ time. 
 
Helt klart den bedste klub jeg har været på i NRW, med seriøst rigtigt mange flotte piger - absolut anbefalelsesværdigt. 
 
Næste gang vil jeg forsøge at have mere tid. 2½ time var jer der og det er faktisk okay til et par rum og afslapning indimellem. Men det er seriøst et sted, hvor jeg godt kunne slappe af ½ dag og med mere tid sikkert også klare tre rum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dansk70 skrev, for 11 timer siden:

 Det er en stor flot klub udefra med gode p-forhold. 

Men det er seriøst et sted, hvor jeg godt kunne slappe af ½ dag og med mere tid sikkert også klare tre rum. 

Ja det er en fed klub at hænge ud i. Har brugt adskillige halve dage der efterhånden.

Er dog ikke enig mht. parkering; det er faktisk et evigt problem. Du kan let risikere at blive henvist til at holde ved dyreparken 400 m henne ad vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der 2 gange inden for de sidste 4-5 mdr. og jeg synes kvaliteten af udvalget af piger er dårligere end for et par år siden hvor der virkelig var mange stunners . Jeg kan have været uheldig naturligvis. Mht. Bil så har jeg set politiet lave razzia lige ude på Heidweg så pas på med de gratis øl i køleskabet hvis du skal køre hjem!

Jeg synes personligt bedre om Acapulco, der er mere plads i loungen og der må ikke ryges indenfor. Men smag og behag er selvfølgelig forskellig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...