Hop til indhold
Guest Caveman

Ny thai massage på vej i Fjerritslev.

Recommended Posts

Guest Caveman

Gik en tur hen ad vestergade her den anden dag, og så der var ved at blive indrettet et thai massagested. Den ende af vestergade med brosten, altså centrum.

Det er lige ved siden af den butik med en masse blandet tøj/legetøj osv.

Der var også et massagested på søndergade, sidste år mener jeg det var. Som dog ikke holdte åben ret længe.

Så bliver da spændende og se hvor længe denne holder. Og om det bare er massage, eller massage med mere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver den er ved at blive indrettet.... Er den ikke åbnet endnu?

Men hører da gerne fra dig, når du har været et smut forbi. Gerne om hun tilbyder ekstra ydelser og beskrivelse af kvinden. Måske man skulle tage turen til Fjerritslev en dag. :D

Mvh Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Der var tomt efter den forrige butik flyttede til anden adresse, næsten lige på den anden side af vejen :)

Der sad en seddel på indersiden af vinduet, hvor der stod at der var ved at blive indrettet en thai massageklinik.

Det er den lille smule jeg ved indtil videre, så tør ikke gætte på hvornår de åbner :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caveman skrev, for 40 minutter siden:

Der var tomt efter den forrige butik flyttede til anden adresse, næsten lige på den anden side af vejen :)

Der sad en seddel på indersiden af vinduet, hvor der stod at der var ved at blive indrettet en thai massageklinik.

Det er den lille smule jeg ved indtil videre, så tør ikke gætte på hvornår de åbner :)

Tak for hurtigt svar. Jeg afventer din anmeldelse af stedet og pigen, til når de åbner og du har været forbi.

Håber det bliver et besøg værd, og at de tilbyder fuld pakke. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Kommer an på hvordan det ser ud på pengefronten, om jeg kommer en tur derind.

Har lige brugt en masse penge hos tandlægen, og deres priser rykker tænder ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Kom lige forbi stedet igen her for et par dage siden, og de er godt igang med at få gjort i stand.

Ifølge den nye seddel i vinduet, regnede de vist med at åbne d.17 oktober. Hvis jeg så rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caveman skrev, den 25/9/2016 at 16:55:

Kom lige forbi stedet igen her for et par dage siden, og de er godt igang med at få gjort i stand.

Ifølge den nye seddel i vinduet, regnede de vist med at åbne d.17 oktober. Hvis jeg så rigtigt.

Tak for info....

Glæder mig til at hører mere, når de engang åbner. Så håber jeg at turen skal gå til Fjerritslev og stedet samt pigen er god.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hørt de er åbnet nu, så er nysgerrig om der tilbydes mere, og en beskrivelse af pigen/kvinden.

Så hvis der er nogen beretninger om stedet, så kom endelig med en beskrivelse.

 

God weekend

Gabel 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Der går nok lidt tid før jeg selv kommer derind, finansministeriet skal lige have lidt overskud i tilfælde af tilbud man ikke kan sige nej til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...