Hop til indhold

Recommended Posts

Siam-Massage, Jyllands alle, århus

De har annonce i Århus Onsdag, massage 2 piger.

Er der nogen der har besøgt stedet fornylig?

Redigeret af Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jeppe

Aha :)   Fra den nævnte Århus Onsdag.....

siam.jpg

ban phai thai.jpg

Redigeret af jeppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bølle skrev, for 20 timer siden:

Siam-Massage, Jyllands alle, århus

De har annonce i Århus Onsdag, massage 2 piger.

Er der nogen der har besøgt stedet fornylig?

Jeg var der for nogle uger side. Sikke en oplevelse. Jeg blev betjent af en lidt buttet pige som talte fint dansk og som var meget sexet.

Det første jeg lagde mærke til var at der kun var gardiner mellem de to senge, så jeg tænkte der er ikke noget ekstra her, men jeg tog fejl. Jeg blev lagt ned og i samme øjeblik kom en anden kunde ind ved siden af. Han fik så en noget yngre pige. Tæppet var allerede trukket for så jeg kunne ikke se noget. Massagen begyndte og jeg kunne høre alt hvad der sket ved siden af. Der var de lidt hurtige jeg kunne høre nogle lyde som lød som en guffer og lige pludselig kom den lyd af to kroppe der køre mod hinanden, det gjorde mig vildt varm og min massør gjorde meget for at sørge for at køre sine hænder mellem mine ben mens jeg lå på maven.... Det virkede, hun spurgte om jeg kunne lide body to body jeg nikkede bare og hun smed tøjet med det samme.

Det blev til en ret intens time og der blev prøvet alle 3 huller. Hun er meget berøringsvillig og kysser gerne. Jeg helt færdig efter at være kommet.

Jeg kan kun give stedet min anbefaling medmindre man er lidt genert over at der ligger nogen ved siden af som kan høre hvad du laver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i går. Og fik en god massage af 2 dejlige piger. De ville give mig en numsemassage for 600 kr. alt ialt. Jeg havde kun 500 og det gik de ikke med til da de var 2 piger sagde de. Så jeg kommer igen. Aftalte med ejeren at jeg også måtte give hende numsemassage, da hun blev helt vild ved det og synes det er dejlig. Og jeg ville få hele hånden når jeg kom næste gang med 600 kr. Glæder mig.

Ejeren taler fint dansk og er lidt buttet men ret sød. Den anden pige er slang og lidt yngre og taller kun lidt dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Bølle skrev, den Thursday, August 25, 2016 at 11:04:

Er der nogen der har prøvet at få numsemassage, lyder spændende.

Bølle stiller de vigtige spørgsmål. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Har været der lige efter at Nancy stoppede.

fik en pirrende massage med hj mens jeg lå på maven let løftet. Det blev udført med masse af fokus på stjerne. Men dejligt. Tiden kunne hun ikke men det var den dag også irrelevant.

Det er et par ældre piger ( tror jeg) der står for det nu. Alt er muligt ligesom før i tiden.

Venligst 8000

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ban Phai Thai..... det ser ud til at være i det tidligere "Pi Mek". Der prøvede de ellers til med priserne, hvis der skulle ekstra på menuen. Men 2 piger i 60 min. for 300 kr. Det lyder som en glimrende deal...... Så er det selvfølgelig spørgsmålet, hvad der tilbydes af ekstra - og hvor voldsomt "tillæg", der bliver ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg var der i dag. Jeg endte med kun at få den ikke sexuelle del af massagen. Jeg troede at jeg kunne se bort fra at der som allerede nævnt kun var et gardin ind til nabo briksen. Men tanken om at andre end mig og pigen jeg var sammen med skulle høre mine sexlyde samt førnævnte lyde fra nabo kabinen gjorde ikke meget i den gode retning for mig. Jeg fik tilbudt full package til 1000.- oven i det jeg gav for massagen. Lidt dyrt i mine øjne, da FP lød til at være 5-7 minutters sex med fuld skrue imod målet. Der var også en del trafik ind og ud af døren og telefon samtaler under massagen. På den positive side, pigerne var søde og der var intet brok over at jeg ikke tilkøbe sex, selv om det tydeligvis var en del af deres koncept. Tror nok bare ikke at jeg er til thai steder, men det skal ikke længe Siam til last, er man til genren og klar på at betale 1300 for en gang massage og noget hurtig sex er de et godt bud. Søde var de i hvert fald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været en gang i Siam for snart et stykke tid siden. 

Pigerne der er reelt søde nok, men for nu at bruge Thailistens farvekoder, så er Siam vel nærmest dybrødt - på grænsen til at være et reelt bordel. 

Som jeg husker det, så er massagen meget ovre i "alibi-klassen"; oliepjask, der leder frem til det egentlige. Ikke at der er noget galt i det; bare så man er klar over hvad man kan forvente på stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Thai-fan skrev, for 8 timer siden:

Har været en gang i Siam for snart et stykke tid siden. 

Pigerne der er reelt søde nok, men for nu at bruge Thailistens farvekoder, så er Siam vel nærmest dybrødt - på grænsen til at være et reelt bordel. 

Som jeg husker det, så er massagen meget ovre i "alibi-klassen"; oliepjask, der leder frem til det egentlige. Ikke at der er noget galt i det; bare så man er klar over hvad man kan forvente på stedet. 

Enig med den vurdering. Massagen var mest et forspil, ikke ubehageligt, men heller ikke noget som fjernede ret mange muskelspændinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, var hos Ban Phai Thai i mandags, søde piger, massagen dejlig, men meget let. Lækkert HJ, 600 kr. - ude efter små 45 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...