Hop til indhold
mazda5

Tur til Tyrkiet

Recommended Posts

Hej Jeg er en gift mand på 48 som mangler en kvinde som jeg gerne vil have med til Tyrkiet D 26/10 Til D 3/11

Helst normalt / slank bygget

Til hygge og sex

Du skal være velkommen til at skrive til mig

Redigeret af mazda5

Del dette indlæg


Link til indlæg
mazda5 skrev, for 3 timer siden:

Hej Jeg er en gift mand på 48 som mangler en kvinde som jeg gerne vil have med til Tyrkiet

Jeg har selv stået i samme situation, da min daværende kone ikke ville med ud at rejse (Tyrkiet var jo et "farligt sted" at rejse og efter 2 dage på ferie, ville hun som regel også hjem) og jeg forsøgte så at finde en kvinde på dating - men det endte med at jeg måtte tage afsted alene og jeg var lidt på jagt efter købesex dernede - men det jeg fandt var ikke attraktivt og styret af en alfons.

Næste gang tog jeg kammerat med og vi fandt et par søstre, der var med på samme tur at slå os lidt sammen med, men det blev desværre ikke til intimt samvær for nogen af os - den ene søster var nok for snerpet og den anden for gammel + hun havde kæreste derhjemme og ikke interesseret, da hun fandt ud af jeg var gift.

Nu har konen så fundet en anden og jeg en sød, aktiv og slank kæreste, der gerne vil med ud at rejse :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 16 timer siden:

Jeg har selv stået i samme situation, da min daværende kone ikke ville med ud at rejse (Tyrkiet var jo et "farligt sted" at rejse og efter 2 dage på ferie, ville hun som regel også hjem) og jeg forsøgte så at finde en kvinde på dating - men det endte med at jeg måtte tage afsted alene og jeg var lidt på jagt efter købesex dernede - men det jeg fandt var ikke attraktivt og styret af en alfons.

Næste gang tog jeg kammerat med og vi fandt et par søstre, der var med på samme tur at slå os lidt sammen med, men det blev desværre ikke til intimt samvær for nogen af os - den ene søster var nok for snerpet og den anden for gammel + hun havde kæreste derhjemme og ikke interesseret, da hun fandt ud af jeg var gift.

Nu har konen så fundet en anden og jeg en sød, aktiv og slank kæreste, der gerne vil med ud at rejse :-D     -    man kan sige du får medbragt fisse:wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
mazda5 skrev, for 22 timer siden:

Hej Jeg er en gift mand på 48 som mangler en kvinde som jeg gerne vil have med til Tyrkiet D 26/10 Til D 3/11

Helst normalt / slank bygget

Til hygge og sex

Du skal være velkommen til at skrive til mig

Jeg har prøvet Den modsatte vej rundt hvor en fantastisk GP spurgte om jeg ville med på ferie sagde nej PGA konen, det har jeg fortrudt så mange gange siden !!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...