Hop til indhold
denventende

Thana Thai Massage - Horsens

Recommended Posts

denventende skrev, den 23/8/2016 at 19:55:

Hej

Der er åbnet et sted i Horsens -  Thana Thai Massage  Vitus Berings Plads.

Er det nogen som har prøvet stedet og har noget at berette

Du får alt fra klip til knep. Både med og uden. Skal du have med beskyttelse, skal du selv medbringe det.  De er et par erfarne damer i faget. Alle døre står åbne for den der vil betale.                           Et par dejlige piger.                                   De kan deres håndværk. 

Redigeret af David51

Del dette indlæg


Link til indlæg
David51 skrev, for 17 timer siden:

Du får alt fra klip til knep. Både med og uden. Skal du have med beskyttelse, skal du selv medbringe det.  De er et par erfarne damer i faget. Alle døre står åbne for den der vil betale.                           Et par dejlige piger.                                   De kan deres håndværk. 

Hvor ligger vi prismæssigt??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er nemt. Hvis du er til tykke og ikke pæne piger så er det stedet du skal komme. Hvis du så også syntes det er sjovt der løber børn rundt på bordel så er det helt optimalt sted for dig.

Spar jeres penge og køre andre steder hen hvor der ikke er børn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man nu skulle ønske lidt detaljeret info alligevel. Kan nogen så uddybe mulighederne på dette sted. Ydelser, priser, navne og hvem man skal "gå efter" for at få de respektive ydelser. Annoncerer de nogle steder(AL fx)?
Og så et spørgsmål af helt lavpraktisk karakter: Er der varme på i lokalet?  ;) 

På forhånd tak og godt nytår :)

P.s.  Som fuldstændig newbie her, ved jeg i øvrigt ikke om jeg skal bede om en pm ....så !?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, den 30/12/2018 at 09:04:

Hvor ligger vi prismæssigt??

 

knallert skrev, den 30/12/2018 at 11:35:

link

 

lhrn skrev, den 30/12/2018 at 09:04:

Hvor ligger vi prismæssigt??

1200-1500,- incl. Klip m.m

Del dette indlæg


Link til indlæg
David51 skrev, for 36 minutter siden:

 

 

1200-1500,- incl. Klip m.m

Ja og det burde være dig der får pengene når pigerne ser ud som de gør.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
David51 skrev, for 9 timer siden:

:P:D ejeren kan sit håndværk:)

Kan se du skriver mest om Thana det ligner skjult reklame....

Men fakta er at ejer ligner noget der er løgn og at alle de børn der render rundt forstyrre oplevelsen. Børn har ikke noget at gøre på et bordel

Del dette indlæg


Link til indlæg

den ene siger ejeren kan sit håndværk og den anden siger hun ligner noget der er løgn.   hvem skal man tro på

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 29 minutter siden:

den ene siger ejeren kan sit håndværk og den anden siger hun ligner noget der er løgn.   hvem skal man tro på

Man kan jo godt sit håndværk selv om man ligner noget der er løgn … 

Men det kunne nok være en fordel med input fra flere end ham der har travlt med at rose skyerne til stedet og ham der har travlt med at sable det ned … 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 17 timer siden:

Man kan jo godt sit håndværk selv om man ligner noget der er løgn … 

Men det kunne nok være en fordel med input fra flere end ham der har travlt med at rose skyerne til stedet og ham der har travlt med at sable det ned … 

Jeg har egentlig ikke travlt med at rakke nogen ned skriver bare tingene som jeg ser det. Først og fremmest pisser det mig af der er børn på bordel.

Jeg har skrevet mange andre indlæg positive som negative. hvorimod ham der er positiv kun har 5 indlæg og de handler alle om at rose klinikken. Så kan man jo tænke sit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså ... det med smag og behag, er jo en meget individuel ting og subjektivt set, kan én person jo godt synes ualmindeligt godt om noget, som en anden person finder afskyeligt.

I forhold til det faktuelle...
Jeg har personligt været på stedet en del gange og ud fra det kan jeg sige:
- Jeg har oplevet at der har været børn i "butikken" én gang. Jeg kan selvfølgelig have været heldig, men ser man på det statisktisk (i forhold til den mængde data jeg har at putte ind i statistikken )..... så har jeg været MEGET heldig!
- Jeg har både fået rigtig gode og ok (og en enkelt halvdårlig) massager på stedet. Navnligt indehaveren, må jeg sige, leverer en kompetent behandling og med rigtig god indlevelse. 

- Hvis jeg skal forsøge at se meget objektivt på det, så ser de kvinder der arbejder der, vel relativt gennemsnitlige ud. Nu bliver der nævnt, at ejeren "ligner noget der er løgn". Det mener jeg er temmelig overdrevet. For en kvinde der, som jeg umiddelbart vurderer det, er omkring 40 år - vil jeg da (objektivt) mene, at hun ligger lidt over gennemsnittet.

Så vidt, mit syn på sagen.

Apropos statistik: ser man på mit antal indlæg og det faktum, at jeg har fremhævet ejeren hele 2 gange i min beskrivelse, kunne man jo fristes til at skyde mig skjulte hensigter i skoen. Men, nej - dette er blot en almindelig brugers forsøg på at komme med et nøgternt bud og for at nuancere debatten en smule :)
God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...