Hop til indhold

Recommended Posts

http://annoncelight.dk/showad/170120, for et stykke tid tilbage besøgte jeg denne skønhed, med tryk på skønhed, hun er vitterligt, for mig, den lækreste kvinde som kan gå på to ben, hun er ubestemmeligt over 30 ( kan sagtens være et stykke over) og den ultimative Milf, hendes krop var en skulptur, med kunstige bryster skulle dette afskrække nogen, og hendes ansigt virkeligt smukt, en af de kvinder som er blevet lækrere med alderen og som sikkert fortsætter med samme, kan jeg forestille mig.

Derudover skriger hun af femininitet, hun tungekyssede intenst og hendes mund og fisse smagte vidunderligt, jeg oplevede hende være personlig og intens og bare dejlig, SÅ DEJLIG og nåede at blive SÅ forelsket på vores time sammen, jeg har haft fantasier om hende lige siden mit besøg for et par måneders tid siden, så jeg tænker at der skal jeg da ihvertilfald IKKE tilbage til, tænk hvis man endte som en eller anden stalker af en stakkels pige, som blot er god til sit job.

Jeg kan ikke beskrive vores sex i detaljer, blot sige at det var fantastisk for mig, for hende tror jeg desværre blot at det var en time med en kunde, men hun tungekyssede mig helt ud af døren og i den åbne dør, hvilket jeg ikke har oplevet før, og vi havde en god samtale bagefter, mest om træning...

Jeg har alligevel overvejet at gå tilbage men det er blevet ved fantasien indtil nu, hun er fantastisk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...