Hop til indhold

Recommended Posts

Aften

Besøgte stedet igår.

Blev modtaget af en sød smilende kvinde +30 (tror jeg)

Blev vidst ind i det bagerste lokale som var lidt under indretning med badekabine i hjørnet.

Blev lagt til rette på en pæn redt seng der blev brugt til formålet der er også briks i forlokalet.

Massage gik igang og der var hurtigt pirring. Fint for mig det var det jeg kom efter. Fik et veludført hj med masse af pirring bagtil. Hun var selv naturligt våd da hun betjente mig så tror at hun er en indlevende kvinde når det kommer til FP

 Derefter et bad hvor pigen stod for Tørring god service.

Jeg kommer gerne igen kvinden var sød,smilende,yderst serviceminded og talte dansk.

 Nangfa Thai Massage
Randersvej 13
8200 Aarhus N

nr. 2554 3492

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
8000 skrev, den ‎23‎-‎08‎-‎2016 at 18:02:

Aften

Besøgte stedet igår.

Blev modtaget af en sød smilende kvinde +30 (tror jeg)

Blev vidst ind i det bagerste lokale som var lidt under indretning med badekabine i hjørnet.

Blev lagt til rette på en pæn redt seng der blev brugt til formålet der er også briks i forlokalet.

Massage gik igang og der var hurtigt pirring. Fint for mig det var det jeg kom efter. Fik et veludført hj med masse af pirring bagtil. Hun var selv naturligt våd da hun betjente mig så tror at hun er en indlevende kvinde når det kommer til FP

 Derefter et bad hvor pigen stod for Tørring god service.

Jeg kommer gerne igen kvinden var sød,smilende,yderst serviceminded og talte dansk.

 Nangfa Thai Massage
Randersvej 13
8200 Aarhus N

nr. 2554 3492

Venligst 8000

Det kan jeg anbefale, massagen er i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 23/8/2016 at 18:02:

Aften

Besøgte stedet igår.

Blev modtaget af en sød smilende kvinde +30 (tror jeg)

Blev vidst ind i det bagerste lokale som var lidt under indretning med badekabine i hjørnet.

Blev lagt til rette på en pæn redt seng der blev brugt til formålet der er også briks i forlokalet.

Massage gik igang og der var hurtigt pirring. Fint for mig det var det jeg kom efter. Fik et veludført hj med masse af pirring bagtil. Hun var selv naturligt våd da hun betjente mig så tror at hun er en indlevende kvinde når det kommer til FP

 Derefter et bad hvor pigen stod for Tørring god service.

Jeg kommer gerne igen kvinden var sød,smilende,yderst serviceminded og talte dansk.

 Nangfa Thai Massage
Randersvej 13
8200 Aarhus N

nr. 2554 3492

Venligst 8000

Jeg besøgte Nangfa i dag. De to kvinder på klinikken var vist glade for min ankomst – de var ved at vise en råbende ung mand døren og det lå i luften, at de var nervøse. Men han klappede i og forsvandt, da han fik publikum. Jeg blev vist ind i bageste aflukke – der er vist ingen rum på stedet, men kun madrasser bag gardiner. Jeg blev betjent af Naj, som taler fint dansk og er over 40, men nogenlunde slank i modsætning til den anden pige.

Massagen var ikke synderlig systematisk – hun startede med mine ben og pludselig kunne jeg mærke at hun gned først den ene, så den anden af mine hænder af med sprit. Da hun begyndte med pirring, blev røven også lige sprittet af på trods af, at jeg kom lige fra badet.

Jeg endte med at få fuld pakke, fordi jeg trængte til det. Men ikke før at hele mit skød også havde fået en gang sprit. Naj smed aldrig toppen, måske fordi brysterne var ømme efter en nylig operation. Hun trak sig i hvert fald lidt, da jeg mærkede på dem. Men kroppen var lille og delikat og kussen var behåret og stram.

Jeg ved ikke, om jeg kan anbefale stedet. Naj var faktisk helt OK på trods af spritten, men stedet er dystert med sorte fløjlsgardiner, dårlig belysning og kælderluft.

Jeg fik brusebad og et glas vand. Priserne var standard.

 

Redigeret af arkibal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...