Hop til indhold
Wegmann

Saunaclub Darling

Recommended Posts

Hej FKK brødre

Har været lidt omkring så er kommer en anmeldelse fra Hessen - området ved Frankfurt.

Saunaclun Darling - http://www.fkk-club-darling.de/Home

Klubben er beliggende i et industri område i en mindre by ca 30 nordøst for Frankfurt. Der er ikke så gode parkeringsforhold, kun 3 pladser lige foran klubben, ellers må man holde på de nærliggende veje.

Der er en lille klub men bestemt hyggelig. Da jeg var der, var der 7 piger tilstede. Selvfølgelig nogle fra Rumænien men også en polsk og russisk pige. Har ikke indtryk af at det er en tyrkerklub. Pigerne går topløse rundt men har trusser på.

Jeg var der udelukkende for at teste klubben af og da der var tilbud på indgang og "spas" for 60 euro måtte dette afprøves. De har også et andet tilbud på 80 Euro hvor man får indgang og 2 piger – evt samtidig  ;-) dette gælder fra søndag til torsdag. Tror at det trækker nogle folk til – kunne jeg forstå på Thekefrau.

Thekefrau fortalte at de havde en god chef og at der var en god stemning i klubben, hvilket man også kunne formenne.

Indretningen er: kælder med omklædnings rum og bruser hvor alle bader – piger og gæster, lidt frækt. I stueetagen er indgang, det store opholdsrum, buffet og kino hvor jeg havde en god omgang med en af de rumænske piger. Udgang til udeområdet hvor saunaen er gemt nede ved poolen og udebruser lige ved. Værelser nåede jeg ikke at se da akten foregik i kinoen, men der er generelt rent og pænt.

Mvh Wegmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Ved du hvad prisen er for en 1/2 time med en af pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Oralis

det er normal priser for Tyskland - 50 eur for en halv time og 100 for en time. Når man benytter sig af tilbuddet får man udleveret nogle medaljoner som udleveres til pigerne efter akten. De vil gerne se at man har en medaljon for de godtager samværet ellers er de kontanter.

Er lidt i tvivl om hvor meget de sælger ekstra - jeg fik BJ uden ekstra uden nogen problemer.

Wegmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...